No a protože pouze BODAL na trati vypadá divně a jako počátek příletovky i dost nelogicky (no, i když ono tam kvůli prostorům stejně moc místa na lítání jinam není), tak od února se konečně tahle příletovka začne až na VLM. Hura
O vyplňování letového plánu by se toho dalo napsat... Dokonce bych našel i (ne)jeden screenshot, nad kterým by člověk zaplakal...
Ale aspoň pár věcí:
1.) Neuvádět do trasy ICAO kódy letišť - už jsou uvedený jinde v FPLANu.
2.) Neuvádět do trasy milion traťových bodů, ale příslušnou AIRWAY a výstupní bod (pakliže je to samozřejmě RNAV capable IFR let). Kdo nemá příslušně vybavené plánovače, tak ať si vytiskne mapy a plánuje s prstem na nich.
3.) Neuvádět SID/STARy, ale pouze požadovaný výstupní a vstupní bod. Když bude prostor, dá Vám řídící odletovku/příletovku na základě toho bodu, ale prioritně tu, která je vhodné pro něj.
D. |
|