|   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 19:35 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 19:46 |  |  
  |    |  A nějaké info o dlouho avizovaném novém IVACu není?   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 19:53 |  |  
  |    |  Pro ty, co ho tak často nepoužívají - co tomu chybí ?   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 20:24 |  |  
  |    |  | Mě nic. Já se jen zeptal, protože jsem o něčem před dávnými a dávnými časy slyšel |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 20:43 |  |  
  |    |  Mód S? PAR? Rychlejší obnovování? Asi hodně, když jim to trvá tak dlouho   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   2. 2. 2011 / 14:34 |  |  
  |    |  Mód S a PAR opravdu nejsou věci co by chyběly. 
 
Mnohem víc chybí z těch složitějších věcí třeba slušný FDP, sektorizace, individuální speedvektory, korektní počítání trajektorií, automatické nabízení handování. 
 
A to nemluvím o čistě kosmetických věcech jako podbarvování ploch, více vrstev, možnost dávat texty do vrstev, minutové dělení speedvektorů a další elementární funkce. 
 
 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 20:01 |  |  
  |    |  P2P je už i v tom stávajícim IVAPu.. snad ale ten novej bude o dost rychlejší   
 
kutak 
CZ-ADIR   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 21:35 |  |  
  |    |  Tome, tobe ten CZ-ADIR nejako stoupa do hlavy    |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 21:43 |  |  
  |    |  Nezáviď, vždyť je šikula a navíc jak to má člověk čerstvě, tak si toho nejvíc užívá   Po čase se toho bude chtít zbavit     |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 21:46 |  |  
  |    |  musel jsem to aspon jednou napsat když je k tomu příležitost   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 22:14 |  |  
  |    |  ale joo, vsak je to dobre   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 20:01 |  |  
  |    |  Myslím že pro nějaké teamy které létají třeba akrobacii ve formaci, nebo jen tak formační let, tak to bude parádní věc. Nevím teda kolik takových teamů existuje, ale o jednom bych u nás v ČR věděl   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 20:08 |  |  
  |    |  | je to ale markantní i při běžnym provozu... letí-li dvě era zasebou v nějáký sekvenci na příblížením je to zpoždění i kolem 1 míle.. takze pilotovi na labelu u letadla před nim bliká 2.5míle, ale na radaru je tam třeba 3.5nm (záleží na rychlosti) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 20:37 |  |  
  |    |  Je to tak, a dost nepříjemně to potom spamuje TCAS. Docela se těším   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 20:02 |  |  
  |    |  Když jsme u toho, zkusili něco udělat s podporou share cockpit ?   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 20:33 |  |  
  |    |  A smysl takove veci? Share cockpit v defaultnich letadlech asi moc lidi nezaujme...   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 22:13 |  |  
  |    |  Nějaký důvod se vždycky najde, navíc do budoucna to slibují podporovat i náročnější modely...   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   30. 1. 2011 / 21:09 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | IVAO: New traffic engine již brzy!   31. 1. 2011 / 00:34 |  |  
  |    |  Obávám se, že tohle je na formační skupiny pořád málo   
Na to jsou jiný simy... 
Ale na blízkej traffic a provoz na letišti je to určitě super krok vpřed... |  
  |   |  
 
  |  
  |