FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Albatrosy Jeden příspěvek | Celý strom
Albatrosy   30. 1. 2011 / 19:16
Johnny pilot   
Neví někdo, jestli už létají L-39 po té poslední nehodě?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 19:30
Peter HK
zatím je pořád zákaz
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 19:38
jira
U mne jo.Dopoledne RC,po obědě FS 9 LKHK-LKPP-LKHK
63495 B / 600 x 450 / IM000360.JPG
19288 B / 600 x 375 / Screenshot 2010-12-19_20-56-19.bmp
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 20:01
nimbo
LKPP je ktoré letisko prosím ťa?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 20:20
jira
Sám nevím,že by LZPP?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:21
SONP   
Piešťany za federácie?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 19:53
FSPilot   
O něco jsem přišel?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 19:56
Helicopter pilot
Já bych věděl D
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 20:34
zLKNA
Ta havárka byla proto, že se znovu objevila stará závada motoru, která byla (mylně) považována za vyřešenou. Takže teď se znovu zjištuje příčina. Mechanici z LKNA se přeškolujou na mixéry, nikdo neví co bude. Jistý je jen to, že to Albíci měli "spočítaný" už před nehodou
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 20:44
MiG-21MFN
mmm, nevyřešilo se to tak, že se prostě ty motory vyměnily, nicméně zrovna v tomhle ne?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 21:05
zLKNA
ne, podle infa co mám, tak se to týká i ostatních Albíků. U nich taky není vyloučený riziko zhasnutí motoru.
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 00:15
BigglesR   
Mohli bychom kompletně nahradit Albatrosy konverzí dalších uskladněných L-159 na L-159T1?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 21:58
kuma   
Docela zajímavá informace....

Definitivní uzemnění letadel, která tu i ve světě (typově) nalítala stovky tisíc hodin - a teď definitivní konec pro "novou" závadu...

Ne že by mi to nepřipomínalo blaníky...

A co L-39 v Renu, ty jsou uzemněny taky?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:10
MiG-21MFN
no zase tak nová závada to právě není. už se to stávalo a proto se měnily ty motory.
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:45
Tragédie v JRD
myslim, ze do USA nesaha moc ani easy, ani ucl, ani ceske armady spis zajimavejsi by byla otazka, jak a jestli vubec se to dotklo OK-JETu ... (asi ale moc ne, neb TRA 88 je aktivovane celkem pravidelne)
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 00:31
Rychlokvaška
Amíci dávno konvertujou Albíky na Garretty...
http://www.prideaircraft.com/index.htm

Kdo by se nechal zastavit nějakými drobnými necnostmi originálu, když je to tak krásný éro...
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 10:48
zLKNA
pěkný, v tomhle případě bych k nám vyjímečně pustil i Santu
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 11:33
Rychlokvaška
Mimochodem, někde jsem zachytil, že v Pride pracuje na motorech Martin Veit...to jméno by mohlo pár lidem něco říkat
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 10:43
zLKNA
Jo, je to dost zásadní informace, snad to dopadne dobře. Myslím že to uzemnění je dočasný, zatím se hledá příčina. O definitivním uzemnění ani konci jsem nic neslyšel. O Renu nevím, ale to už asi odpověděl Míra D.

Teď odpovídám i na ostatní: všechno co vím tak sem už napsal, až se dozvím něco novýho, tak zase napíšu.
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:03
Johnny pilot   
A co piloti - žáci? Ti teď nelétají? Nebo valí Zlíny...?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:34
bedy142
No v zimě myslím výcvik neprobíhá.
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 10:57
Už přistávám?
Vůbec je to taková sluneční armáda. )
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:25
sloťo
Cože???????!!!!!!!! kluci uz nebude Flying Rhino aby sme sa opat stretli?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:34
MiG-21MFN
proč by nebylo
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:36
sloťo
a co ponukne LKNA okrem Hindov
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 23:05
MiG-21MFN
mmm, tak tam přece mužou bejt 159 a géčka
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 23:17
Lejzy
Co by tam hledaly?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 23:21
MiG-21MFN
účastnily se mezinárodního cvičení? asi tak jako každej rok akorát nelítají z NA
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   30. 1. 2011 / 22:26
sloťo
Ako kde
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 10:58
AndreW   
Odpovídám na hlavní příspěvek, protože bych chtěl reagovat na vícero příspěvků v této diskuzi.
Dotkne se toto uzemnění i L39 v soukromých rukou? (to bych byl sakra nerad, absolvoval jsem jeden let s OK-JET a od té doby... však víte)
Někde jsem četl (s vysokou pravděpodobností to bylo zde na fóru), že se jedná o vadné motory, které se sebraly někde na Ukrajině. S jinými motory (těmi emerickými pochopitelně) není problém. K dispozici jsou 4 motory - Ivchenko AI-25TL, Ivchenko AI-25TLsh, Lotarev DV-2, Garrett TFE731-4-1T (a jde tam dát i Honeywell F124 z L159?). Proč tedy uzemnit letadlo kvůli závadě na motoru, bez kterého sice nemůže létat, ale vyměnit jej za lepší, lesklejší, novější jde? Trochu mi přijde jako zakázat jezdit autem, protože můžeš píchnout. Bez kola jet nemůžeš tak nikam nepojedeš.
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 11:21
Rychlokvaška
Jojo, přesně tak. Ten Honeywell je možná problém, údajně se nedá civilně koupit. Ale Garretty jsou hodně populární, většinou to vemou i s avionikou a udělají z toho "139ku".

Problém s Ivchenkama byl v tom, že overhaul je předepsaný tak nějak vágně, někteří si to vykládali jako 2500 hodin, někteří jako 5000, někdo na to prděl úplně, dokumentace nic moc, náhradní díly...no však víme...Tak bylo snažší to omezit nějak celkově, než se to dořeší (mluvím teď o USA).

Co na to Krechi a Libor? Jak se to řeší na JETu?
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 19:05
Ondra O.K.
Jen poznamka aby se to nepletlo - Garret je vlastne Allied Signal a to je vlastne Honeywell.. Tudiz jsou z USA dostupne dva motory, oba od Honeywellu ;o)
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 19:31
Rychlokvaška
To je sice pravda a koneckonců novější F124 je víceméně derivátem TFE731. Ale zatímco civilní 731 je vícemnéně produkt starých zlatých časů Garrett AiResearch, F124 je už spíš pod taktovkou Allied Signal.

Historii ale stranou, o co mi šlo je fakt, že F124 si jen tak na trhu nekoupíš
   Seznam příspěvků  

Albatrosy   31. 1. 2011 / 13:41
sloťo
toto je dost vazne rceni, s tymi motormi, co sa tyka TL alebo TLSh, to by som zjedol je instalacia bude obdobna ale ten Garret, co viem aspon podla prototypov co s nim lietali ma uplne ine Vstupy no a ten DV2, je asi tiez troska iny motor od prevadzkovanych ukrajincov. co sa tyka lietadiel na l-39.cz je spominany pocet 2882 ks, co viem tak TLiek bolo vyrobenych cca 5000. to su tak ani nie dva motory na jeden drak. takze ten overhaul motorov nie je o nic dlhsi ako celkovy TŽ lietadielok.

   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ