| | | CS 737 11. 2. 2011 / 08:51 | |
| | | |
|
| | | CS 737 11. 2. 2011 / 08:54 | |
| | Ty chceš lítat se 737-100,200? Ale Peťo to nemá FMC |
| |
|
| | | | CS 737 11. 2. 2011 / 08:59 | |
| | O to je to lepší Zvlášť pokud to bude mít Delco Carousel INS |
| |
|
| | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 09:03 | |
| | Tinmouse nasadili sakra vysokou laťku, navíc když je to free, takže mám obavy, aby se jim tohle vyplatilo
PS: ikdyž jsou tyhle 737dmy moc pěkné, já bych radši pořádného classica |
| |
|
| | | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 09:15 | |
| | Pořádný classic je právě tohle Řekl bych že nejklasičtější classic. |
| |
|
| | | | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 09:19 | |
| | No pozor, 737-100/200 není classic Jako Classic je označována řada 300-500, stejně jako řady 600-900 jsou Next generation |
| |
|
| | | | | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 09:21 | |
| | To se neboj, že bych o tomhle všeobecně vžitém omylu nevěděl |
| |
|
| | | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 09:46 | |
| | Mě to přijde jako v kitařině, Focke-Wulf do každé rodiny a hurá na Spitfira, a přitom je takovejch typů, co nikdo nikdy neudělal.
Třeba kdyby udělali Tristara se vším všudy včetně Direct Lift Control, tak bych si možná znovu nainstaloval FSku (tak na týden ) |
| |
|
| | | | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 10:18 | |
| | Tož že je to nejpopulárnější airliner asi nebude jen tak |
| |
|
| | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 09:32 | |
| | Neocekavam, 727 INS taky nemá, museli ji dodělat nadšenci. Ale 707 ji snad má, ale to je long range. |
| |
|
| | | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 09:45 | |
| | Tak ona u 737 rozhodně nebyla standardní výbavou. To je spíš takové moje zbožné přání. Ale je potřeba si to zas tak moc nemalovat, je to jen captainsim, tedy žádná záruka dechberoucích kvalit a nekonečného úžasu |
| |
|
| | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 10:38 | |
| | Peťa ví co myslím |
| |
|
| | | | CS 737 11. 2. 2011 / 13:14 | |
| | Dneska už je hodně retrofitů. Klasickou 732 bez různých fidlátek a pouze se Sperry 77 autopilotem se dneska už téměř nepoužívá (Já vím snad jen o Aerosuru z Bolívie). Jinak se jim tam dodává PDCS, pokročilý Sperry 177 autopilot a Trimble GPS (občas i nějaká ta FMSka), takže dneska už se taky z této rachotiny stává automatická mašina.
přidávám fotečku jednoho bulíka Sky Airline. BTW vůbec jsem neměl pocit, že letim nějakou rachotinou - uvnitř všechno jako nové, žádný hluk, prostě jako s TVS |
| |
|
| | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 16:07 | |
| | Když tak na to koukám, tak bych s tím možná dokázal i odstartovat |
| |
|
| | | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 16:38 | |
| | Nerikas si tohle doufam i v osmikile?
(mam na mysli slovicko "mozna")
))) |
| |
|
| | | | | | | CS 737 11. 2. 2011 / 16:46 | |
| | No zatím vždycky začali lidi vřískat, když jsme byli moc blízko konci dráhy, tak ta to pak zatáhnu a ono to letí. Já se bojim dne, kdy vřískat nebudou a já nebudu vědět, kdy za to vzít
Spíš mě přijde sranda, jak se ty modernizovaný dvěstěklíšťata přiblížily 737CL, ten kokpit se mi už zdá povědomý |
| |
|
| | | | | | | | CS 737 12. 2. 2011 / 13:52 | |
| | Radimmme, pokud nelítáš sám, jako že ne, tak na vřískání ti stačí FOčko.
Buď zařve:"..rotate......ty vole tahej...." a budeš teda tahat sám nebo tě příště k tomu nepustí a máš po rozhodovacím procesu, kdy že to máš vlastně tahat. |
| |
|
| | | CS 737 11. 2. 2011 / 15:31 | |
| | Nee A zas jen pro FSX.Chjo... |
| |
|
| | | | Tinmouse 732 11. 2. 2011 / 16:31 | |
| | Chceš-li pro FS9 (FS2004), myslím, že není konkurence pro Tinmouse v2. Věřím, že u CS bude opět možné klikat a otevírat jakoukoliv zásuvku, ale co se týče systémů, neviděl bych Tinmouse jako nějakého outsidera.
Myslím, že stačí pohledat tady na fóru a možná zjistíš, že Boeing 737-200 od Tinmouse je pro FS9 tak komplexní model, že jej ani následně nebudeš chtít. |
| |
|
| | | | | Tinmouse 732 11. 2. 2011 / 16:44 | |
| | Jo,Tinnmouse jsem létal.Jenže ten nemá VC.Teď mám 732 od Aerosim.Ten má VC ale zase nemá tak propracované systémy... |
| |
|
|