| | | Dalsi BUG v AI nalezen, tenkokrat je to ale dobra zprava :))) 25. 6. 2002 / 10:29 | Marky Parky |
| | Tak dlouho ve me rypala snaha nalezt algoritmus jakym AI prideluje drahy, az jsem nasel dalsi bug, ktery ale tentokrat dokonce vypada jako dobra zprava ))
ATIS neodpovida skutecnemu stabvu ATC na letisti!!!!!!!!!
Pri experimentech s runwayemi zavrenymi pro jeden smer jsem zjistil, ze ta priorita neuzavrenych runwayich se tyka jen a pouze ATISu, zatimco ATC posila a navadi letadla zcela koretkne tak, jak ma.
Uvedu konkretni priklad na EDDF.
Rwy 07L to ILS
Rwy 25R l ILS
Rwy 07R l ILS
Rwy 25L to ILS
Rwy 18 to,l
Rwy 36 to,l
Vitr 070@24. ATIS hlasi Visual approach runway 36, landing a departing runway 36, ale po yayadani o taxi ATC posila na Rwy 07L a pri priblizeni posila letadla na 07R.
Navic letadla, ktera po pristani potrebuji ke gates a musi krizit Rwy 07L dostavaji od groundu "hold short, departing .." pokud zrovna startuje nejake ero ))
Takze je to dobre, a to co se zdalo ze nejde je v pohode a muzeme v klidu upravovat letiste, kde je nekolik paralernich drah a nekolik samostanych.
Osobne jsem jeste zvedav, jak to bude resit Project Airport.
|
| |
|
| | | Re: Dalsi BUG v AI nalezen, tenkokrat je to ale dobra zprava :))) 26. 6. 2002 / 11:57 | Honza |
| | jo s tim ATISem se mi to taky nezdalo,
protoze hlasi blbosti. Jestli to ale
opravdu funguje jak rikas, tak se to da
prekousnout. bomba Marky. Jen kdyz
clovek leti z daleka a poslechne si ATIS,
tak vi prd, jak natukat FMC pro priblizeni.
Honza |
| |
|
| | | | Re: Re: Dalsi BUG v AI nalezen, tenkokrat je to ale dobra zprava :))) 26. 6. 2002 / 15:41 | Marky Parky |
| | Kdyz uz letis zdaleka, tak jsou jenom dve moznosti.
a) neletis s AI. Potom te nic nezajima, navolis si priblizeni jaky chces a drahu si zvolis sam podle vetru z ATISu
b) letis s AI. Pak te stejne vektorujou oni a zadne standartni priblizeni se nekona, takze neni co tukat. A stejne i kydby bylo, tak se drahu dozvis 60 mil od letiste, kdyz ti rikaj expect rwyXZ aproach |
| |
|
|