FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 6. 5. 2024, svátek má Radoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XPL - L-410 Jeden příspěvek | Celý strom
XPL - L-410   11. 3. 2011 / 20:00
Livien
Maďaři pokračují v krasojízdě http://x-plane.hu/cms/let-l410-fuggvezsik
12186 B / 600 x 338 / 019[2].jpg
 

XPL - L-410   11. 3. 2011 / 20:09
maco
Moc se těším
 

XPL - L-410   11. 3. 2011 / 21:26
Juralet
můžu se zeptat jsou nějaké různé verze L-410tek ? já když se dívám na ten ocas, tak mi to podle plánku nesedí... http://my.opera.com/kulda10/albums/showpic.dml?album=644189&picture=8789716

třeba kormidlo jak má náběh plynulý dopředu na trupu, tak je krásně ladný a nemá žádné zlomy. když se podívám na plánek tak je zlomený.

Nebo ještě na výškovce se mi zdají male křidélka....

nevím, je to jen dotaz, ale rád bych si to vyjasnil. díky moc
 

XPL - L-410   11. 3. 2011 / 23:01
Lejzy
Oni leckdy přesně nesedí ani různé nákresy toho samého letadla...
 

XPL - L-410   11. 3. 2011 / 23:34
LZKZ   
Ale predsa len, Turbolet existoval vo viacerých verziách...prvá bola tuším verzia A, potom nasledovali verzie M a MA (tie sa v Sovietskom zväze v malom množstve rôzne upravovali-čo kus, to originál, takže vznikli ďalšie podverzie, napríklad MU, ktoré sa líšíli hlavne pohonnými jednotkami). Ďalej to bola verzia UVP (ukoročennoj vzljot i posadka) a z nej odvodené UVP-T a UVP-E, vyrábané dodnes. Treba povedať, že UVP-čko sa od Ačiek a eMiek odlišovalo pomerne dosť, hlavne malo dlhší trup a okná na pilotnej kabíne boli zmenšené. Hádam najodlišnejšími od pôvodných Turboletov boli fotogrammetrické verzie AF (tie lietali iba v Maďarsku) a FG. Toľko čo viem, lepší prehľad poskytne kniha Československá letadla od V. Němečka, prípadne stránka http://www.l410.cz/wp/. Snáď som nič nedoplietol.
 

XPL - L-410   12. 3. 2011 / 11:06
Toomitsch
TAkže já bych to celé cos tu napsal uvedl na pravou míru:

První byly L410A. Ty byly osazené motorem PT6A-27. 3 byly vybaveny čtyřlistými vrtulemi Hartzell, verze AB.
Verze AF, fotogrametrická, vycházející z L410A byla jen jedna, konkrétně výrobní číslo 740303.
Dále pak vznikly L410M. Ty už byly poháněny motory Walter M-601A a vrtulemi Avia V-508.
Verze L410MA- motor walter M-601B.
L-410MU je verze M, při generálkách v letech 84-86 byla částečně upravena některými prvky z UVP, které se v tu dobu už sériově dělalo. Jednalo se o autofeather, ABC, vsřik vody, ABS atd...

Co se týče délky trupů A s porovnáním s UVP a dalšími, nelze okem poznat, jedbná se o 87mm. Nicméně změnilo se rozpětí o dva metry a hlavně se zvýšila prádná hmotnost, čímž výrazně klesla užitečná...
Dalším znakem je mírně vzepjatá stabilka s výškovkou, L-410A, M ji měly vodorovnou.

jen na okraj, nic jako UVP-T nidky neexistovalo, letoun e značil jako L-410T. Je to UVPčko s posuvnými zadními dveřmi pro výsadky.
Verze MA je v podstatě jen jedno letadlo, OK-DZA, v.č. 730207.

 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ