| | | Adresar Texture 16. 12. 2004 / 21:33 | |
| | Ahoj, mam mozna priblbly dotaz,ale presto. Jak je mozne, ze scenerie nakopirovana do adresare Addon Scenery ma nekdy potize se zobrazovanim textur. Problem vetsinou vyresi zkopirovani obsahu podadresare textury dane scenerie do hlavniho adresare FS9/Texture. Cim to je? NApr mi ted zacaly zlobit nektere textury na LKPR2003 a tento zakrok to vyresil. JE mozne, zue instalaci jedne scenerie, muze zacit zlobit jina apod??? Diky za odpoved |
| |
|
| | | Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 21:36 | |
| | Nektery scenerie proste berou i textury ze zakladniho adresare texture - v readme LKPR to je i napsany co mas zkopirovat do hlavniho adresare. |
| |
|
| | | | Re: Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 21:50 | |
| | Nechci odporovat,ale v LKPR2003 z packu Praha, je v readme, ze to mam zkopirovat do LKPR/scenery, resp LKPR/texture. O hlavnim tam neni zminka,aspon to nevidim. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 22:04 | |
| | Problem bude nekde jinde.... s LKPR je obcas problem, ze cas od casu vypadavaj nocni textury groundu .... ale jinak zadny prblemy s tim nemam a nic do hlavniho textury adresare nedavam ... a pokud neni vyslovne receno ze tam ma neco byt, tak tam nic nedavej |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 22:09 | |
| | A hlavně nepřepisuj tím co tam případně dáváš to co tam je |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 22:18 | |
| | Obcas to hlasi,ze to tam uz je, prepisu to pouze,kdyz je to co tam chci kopnout novejsi. To je spatne?? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 22:09 | |
| | No me zacaly vypadavat ta cisla stojanek,co byla na apronu,a nebo chvileme misto apronu byla bila plocha. Pomohlo zkopirovani celeho adresare texture z LKPR do hlavniho. Je divne,ze to zacalo delat az casem, jako kdyz jsem nejakou jinou scenerkou neco nekde premazl ci co. Je to fakt laboratorni cinnost))) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 22:20 | |
| | Neni pokud nedelas co nemas, tak ti to funguje i kdyz mas kvanta scenerii ... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 22:38 | |
| | No tak ja v tom asi zacnu mit za chvili hokej. Maslim v tom kvantu scenerek))) Asi jsem obcas neco premazl,resp premazal apod(( Ale je zvlastni,ze to jeste funguje |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 25. 12. 2004 / 23:21 | |
| | Tomasi, to vypadavani nocni textury groundu, jak pises v predchozim prispevku, je tahle prisernost ? ( viz. obr. ) Pred par dny se mi toto stalo poprve a dosud jsem nenalezl zadne uspesne reseni, krom znovuobjeveni tohoto tveho prispevku.Jestli je to ono, vi se aspon co na to ma vliv? nebo se proste jen vi, ze to samo od sebe prestane fungovat ? Zacne to zase fungovat samo, nebo je to potreba nejak trapit ? |
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 25. 12. 2004 / 23:27 | |
| | JEEEEEEEE! - tohle jsem resil ja asi pred pul rokem.... taky z niceho nic se mi stalo tohle. Resil jsem to i s Vladou Synkem a ten z toho byl uplne na vetvi - vubec netusil cim to je, protoze v tehle mistech NEJSOU zadne konkretni textury (presne podle hranic tech ctvercu) ani snad zadne polygony - takze je to proste ZAHADA. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 26. 12. 2004 / 11:23 | |
| | jestli mohu trochou do mlyna,tak me prave tohle zaclo delat, a pomohlo prekopirovani adresare texture ze scenerky LKPR2003 do hlavniho adresare Texture ve FS9 |
| |
|
| | | | | | | | | ....Adresar Texture + LKPR + vypadky nocnich textur 26. 12. 2004 / 17:18 | |
| | tak prekopirovani textur LKPR do hlavniho adresare Texture skutecne zabralo a vypadky zmizely.Zvlastni, ale je to skutecne tak. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 25. 12. 2004 / 23:47 | |
| | Jojo .. mam na mysli PRESNE toto )) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 25. 12. 2004 / 23:51 | |
| | Takze to mam nechat vyhnit a doufat, ze se to zase zpatky premluvi k cinnosti ? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 25. 12. 2004 / 23:57 | |
| | Ja to po tydnech badani nechal bejt.... a proste prestal litat v noci na LKPR .... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 26. 12. 2004 / 00:07 | |
| | mno, zajimavy .... kazdopadne dekuju za odpovedi.Fakt by me zajimalo, jak je to mozny celou dobu co mam FS a Vladovu Ruzyni je to v pohode a ted bum a jsou tam bily ctverce. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 26. 12. 2004 / 00:10 | |
| | No vidis, to jsi na tom lip, me se to stalo uz asi po mesici
.... holt si asi budem muset pockat az na novou LKPR |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Adresar Texture 16. 12. 2004 / 23:41 | |
| | No jo - to se omlouvam za mylnou informaci. V jedny instalaci to tam vlastne bylo naopak... z hlavniho texture do lkpr/texture. No jo - uz je to naka doba co sem to instaloval, uz si to tak nepamatuju |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 17. 12. 2004 / 07:16 | |
| | No nicmene,me to prekopirovani adresare texture z LKPR do hlavniho ve FS9, pomohlo a zobrazuje se to ted korektne. Doufam,ze ne na ukor nejake jine scenerky( |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 17. 12. 2004 / 12:30 | |
| | No, jestli si nic nemusel prepisovat, tak to na ukor jine scenery URCITE neni - jestli jo, tak to mozny je. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 17. 12. 2004 / 12:35 | |
| | V pripade LKPR ne,ale v drivejsku u jinych asi ano. A tim najednou zacla asi zlobit LKPR. Pritom driv byla nainstalovana jen do Addon scenery a fungovala vcelku korektne. No je to magie))))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 17. 12. 2004 / 12:58 | |
| | Instalovat vsechno do Addon Scenery = rikat si rovnou o maler. Nejlepe separovat jednotlive scenerky do vlasnich adresaru a sdruzovat jen ty u kterych je to dobre pro prehlednost a hlavne jsou nekonfliktni... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 17. 12. 2004 / 14:05 | |
| | Vzdyt je to vetsinou v readme, ze adresar napr LKPR2003 dat do Addon scenery. atd |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 17. 12. 2004 / 14:51 | |
| | Jo, to je v poradku .. Marky myslel, ze primo obsah texture hodis do addon scenery/texture , a scenery do addon scenery/scenery |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Adresar Texture 17. 12. 2004 / 15:00 | |
| | Ne to nedelam, jedine co mam primo v Addon scenery/scenery jsou upravovane AFs data defaultnich letist a v Add sc/texture mam nejakou BLDA2.bmp. Vubec nechapu,kde se to tam vzalo,ja to tam nedal |
| |
|
|