Asi bol fakt zakopany tam Velmi ma láka konečne preniknut do tajov FMC, ale ako som už písal, skúšal som to podla tutorialu Clausena, avšak nejak som to z toho nepochopil a tak si dam asi chvilu s FMC pohov...Naštvalo ma, že som to naprogramoval podla neho, odštartoval presne podla navodu a potom tam F.C. piše: At this point the plane will fly itself...let plane do its thing. -mal som z toho pocit, že FMC je teda jakysi autopilot, ktory ma povedie po trase až k cielovemu letisku , tak som ho nechal robiť si svoje, ale ono si to letelo stale rovne niekam do pr..... , musel som nakoniec letieť podla obyčajnej mapy lebo inak by som do KJFK do KORD nikdy nedoletel.Dúfam, že niekedy budem maťčas prekusať sa nejakym podrobnym navodom k FMC, zatial som však rad, že si aspoň občas s FS len tak "free" polietam
V tomto kontexte ma trochu prekvapily nazory na tomto fore ( napr.porovnavanie X-plane a FS ) v ktorych sa hovori o tom, že FS neni pokial ide o realitu flightdynamics idealny simulator , ale že je idealny pokial ide prave o rozne pristrojovo- technicke nuance , to ma truchu sklamalo, lebo ja som viac zaťaženy na tu realittu vlastneho letu (dynamiku ) než technicke otazky .Preto rad skušam take " zhovadilosti " ako pristávať s PMDG na krkolomnych letiskách, alebo momentálne s Dash na Courchevel a tam som narazil práve na problém, ktorý s týmto súvisí-totiž, že v reále z tohoto letiska Dash7 bežne štartuje , ale vo FS sa mi to nedarí, dokonca aj s Cessnou je to tak-tak tesne nad kopcom, ktory je oproti RWY. .Tak neviem, či niekedy nie som na tomto " pretechnizovanom" fore nespravne )) Alebo možno je len nespravne to čo očakávam od FS ( s X-plane nemám skúsenosti ) Ale verím, že až raz budem v IFR výcviku na dopravneho pilota ,tak sa mi možno FS a PMDG ako domáca učebná pomocka hodi. Zatial som si vaščinou jak v reále tak vo FS vystačil s VFR a mojou oblúbenou " srovnávací navigací " |
|