To, ze mas 11 neni vubec na skodu. Jestli to vemes zodpovedne, spis si te o to vic bude komunita vazit 
Teda linky na zaklady uz jsi dostal, nejakou technickou podporu taky (mimochodem - predpokladam, ze zatim moc anglicky neumis, to nevadi, doucis se) ale, existuje ceska verze manualu k IvApu. Tu si urcite stahni a prostuduj. Link tady: http://www.ivao.aero/softdev/mirrors.asp?software=IvApManCZ
A jak koukam, Ivo ti poslal hezkych par odkazu, ja pridam jeste par dobre minenych rad.
-Domluv si trening s nekym ze staffu, idealne TC, TAC, TAx, nevim, jestli ma nekdo na starost novacky specialne.
-Hodnekrat najdes tady na peraku radu, ze mas zacit v malem letadle VFR. S tim celkem nesouhlasim, ja bych ti poradil zacit s tim, s cim se ti bude zacinat nejlip s ohledem na to, na co jsi zvyklej z offline litani, ovsem je-li to zvyk dostatecny pro online litani.
Jestli te nebavi litat s Cessnou okruhy, neni to uplne nutny. Jestli umis dobre litat s Boeingem, zacni klidne s tim, pokud tve znalosti ovsem staci na klidny let na siti. Pokud ne, plati bod jedna, domluv se s nekym od treninku, a prober s nim co je pro tebe osobne nejlepsi.
-Nejlepsi asi bude zacit litat v cestine po (byvale) federaci. Pak, az si budes jisty, prejdi na anglictinu. |
|