FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 6. 5. 2024, svátek má Radoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane North American T-28C Trojan Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 10:43
Karci
Prepáčte, ale s tak peknými obrázkami sa treba podeliť

Viac na : http://forums.x-plane.org/index.php?showtopic=51611&st=20
26294 B / 600 x 337 / T28_Trojan_ingame_04b.jpg
26254 B / 600 x 337 / T28_Trojan_ingame_05.jpg
26723 B / 600 x 337 / T28_Trojan_ingame_08.jpg
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 11:31
maverick60   
Pekné od teba , že si sa podelil
Síce X-plane nelietam , ale toto vypadá fakt luxusne.

 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 11:40
Aardvark   
Hmm, pěkný


Zdá se mi to nebo vidim Bump mapping?
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 11:48
Livien
jj normal mapping, v xpl docela (naštěstí!) běžná věc u placenejch modelů
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 11:49
tonde   
co je bump mapping?
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 12:35
Livien
to je 2D textura, která ti raguje na světlo takže vypadá jako 3D
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 12:36
Livien
http://www.cgtextures.com/content.php?action=tutorial&name=normalmap
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 12:45
leonell
Ten poklop na kanálu je v tome Unreal enginu reálnější než v reálu
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 12:52
tonde   
vypadá to zajímavě, jen jelikož moje cizinečtina je na prd - funguje to jen s nvidii grafickou kartou či co?
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 13:06
Karci
Funguje to aj s ati kartami. ale nVidia má priamo utilitku na tvorbu týchto normálových textúr, ale dá sa to urobiť asi v každom grafickom editore

Ja som to skúšal pre jedno freeware lietadielko, a tu je výsledok
26605 B / 600 x 375 / X-Plane 2010-10-18 22-34-40-35.jpg
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 13:10
tonde   
... to jako chceš říct, že mám předělat všechny textury na súčkách?!?! DDD
Vypadá to moc hezky Ještě jeden stupidní dotaz - to se tak ukáže jen v Xplane, nebo i ve FS, nebo je to prostě "obrázek" který ošálí zrak i samotný?
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 13:16
Karci
V FS-ku ti to bude asi na 2 veci
Tu je princíp:
http://www.3dsoftware.cz/3dportal/clanek.aspx?id=487
http://www.3dsoftware.cz/3dportal/clanek.aspx?id=488
 1x  

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 13:31
tonde   
DD nedá se říct, že bych celému článku nějak moc rozumněl, ale díky moc, zajímavé čtení, musím to přelouskat v klidu doma Nicméně jsem vyrozumněl, že je to jen "placatá bitmapa", takže proč by to následně ve FS nemělo fungovat? Nebo jsem to nepochopil? Nechám se rád poučit
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 13:37
Karci
Hmm, tak aj fsx používa normálové mapy, to som nevedel Mea culpa...
Tu je niečo o tom:
http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=Normal_map_creation#Creating_a_normal_map
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 13:40
Karci
Ja len viem, že v xpl mi stačilo vyrobiť tú normalovú mapu, vhodne pomenovať a dať do adresára s original textúrou .
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 14:32
Livien
Můžeš to rozvést? Já čet že se musí vložit nějakej řádek do letadla aby to fungovalo.
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 16:03
Karci
Tak som to našiel
Keď si v txt editore otvoríš súbor s modelom lietadla, čiže xxx.obj tak tam nájdeš niečo ako:
I
800
OBJ

TEXTURE xxx_exterior.png
TEXTURE_LIT xxx_exterior_LIT.png
TEXTURE_NORMAL xxx_exterior_NML.png

A jediné čo musíš je doplniť je TEXTURE_NORMAL xxx_exterior_NML.png ten súbor xxxx_NML.png je ten s normálovou mapou
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 13:32
FSPilot   
Zvládá to i FS9 nebo jen XP a FSX?
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 14:11
JM   
Podle toho co vím, tak to umí FSX a XPL. FS9 nikoliv. A co jsem koukal do FSX SDK, tak toho FSX umí s materiálama ještě víc jak XPL. Ale viděl jsem to jenom jedním okem a nějak do podrobna jsem si s tím nehrál.
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 14:23
FSPilot   
Áha, tak na jednu stranu škoda, na druhou aspoň méně práce a náročnosti
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 17:41
Stew
Tady nám kdysi Vítek Štorch popisoval tvorbu bumpmap při vydání turbočmeldy
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=293500&lan=0&style=2
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 20:05
FSPilot   
Nuž, to je mi celkem na prd, jak to není použitelné pro FS9
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 14:30
Livien
no v grafickym nevim, ale v 3D programech to jde 3DSmax, Blender...

jinak bych si s tim trošku víc pohrál, já už jsem to viděl na screenech na xplane.cz a ty spáry jsou hrozně moc široký ale jinak pěkný
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 14:39
kuma   
No, to jsem tady kdysi psal, že právě tohle (šruby jak na lokomotivě, rejhy mezi panelama na prst hluboký) je "trendy". Je to vidět zejména na soutěžních plastikových modelech, kde přehnaný detail a patina zvyšuje body, i když paradoxně vzdaluje model předloze - až si na to někteří tak zvykli, že to považují za správné...

Totiž u těchhle letadel (xPlane atd), kde už je vidět každý "škrábanec" se tenhle zlozvyk dostává i do našeho lítání. V životě nikdy žádný éro není takhle "plasticky" vidět - ale na těch screenshotech to oči přitahuje, to jo...

Já mám radši reál, polomat, zapuštěný hlavičky od nýtů... Zajímalo by mne, jak by bylo ztvárněný křídlo od Mustanga (v reálu bylo lakovaný a leštěný, absolutně hladký.... vždycky mne dostane, když vidím někde na obrázku nebo výstavě černou barvu "patinované" spáry mezi panely...)
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 14:48
Livien
Tak to je když uděláš "špinavej" plastikovej modej jsi bůh, když máš takhle zasraný letadlo v reálu jsi prase

Je to všechno o citu
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 14:55
Premek
...Je to všechno o citu...

Já už přemýšlel, co meleš o Oltcitu... ach ty oči
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 15:06
Karci
Ale páni! To bol len pokus, jednoducho som skúšal urobiť tú textúru a dôvod, že som dal obrázok bol, že sa to dá urobiť veľmi jednoducho (pozor, hovorím o princípe, nie o mojom výsledku) Skúšal som to spraviť ako skúšam veľa vecí , je mi úplne fuk či si to niekto stiahne, skôr som to myslel tak, že ak si niekto všimne, že sa to dá, tak to spraví lepšie a dokonalejšie a stane sa z toho bežná súčasť repaintov....
A pár patín z reálu Ja tam tú čiernu vidím
13195 B / 450 x 253 / 380509-bigthumbnail.jpg
11113 B / 375 x 500 / OlympicAirlines3.jpg
16879 B / 600 x 450 / OlympicAirlines4.jpg
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 15:10
Premek
Karci, mám takové tušení, že to nebylo myšlené na Tebe a bereš si to zbytečně osobně
 

X-plane North American T-28C Trojan    9. 5. 2011 / 15:20
Karci
To je pohoda, ani zďaleka to neberiem osobne a fakt je, že ten tomahawk ma špáry jak sviňa, ale pokiaľ je tá textúra v malom rozlíšení tak sa to moc nedá zjemniť ako by som chcel, ono je to na dlhšie hranie nájsť pri vytváraní tých normál vhodný pomer. Ale ako vravím, bolo by super keby sa s tým niekto poriadne pohral

PS: A takto to vyzerá ak sa to spraví správne
27825 B / 600 x 347 / Boeing_b-17_spec_test_Wip.jpg
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ