Charakteristiky jsou temer stejne.
Co se tyka tech hodnot, tak:
1) pojizdeni - olej 60°C, hlavy 140°C, vrtule "1"
2) vzlet - olej 60-70, hlavy 150°C, klapky 10-12°, vrtule "4", plny plyn. Na "3" tenhle Brigadyr tocil i pres 3000 ot., takze to chtelo mit rychlou ruku. Pozdeji jsem radsi daval "4", coz vychazelo tesne pod tech 3000 ot.
3) stoupani - motorove hodnoty v zelenym, vrtule "7-8" (cca 2850 ot), plny plyn nebo cenťák ubrat.
4) cestovni - opet v zelenym, vrtule "8-9" (cca 2750 ot), plyn tak zhruba napul baj vocko (prip nastavit treba 8 a drzet plynem otacky)
5) base klapky 10-12°, vrtule "4"
6) finale klapky libovolne, ja pouzivam kolem 30° (jednou jsem si pri pristani na praskarskou plochu zkusil 60° a je to fakt zazitek )
7) po pristani na pojizdeni zavrit klapky, vrtule "1"
8) motor vypinat dusitkem, ne magnetama (pripadne si pomoct palivovym kohoutem) |
|