FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Reverse a pushback Jeden příspěvek | Celý strom
Reverse a pushback   8. 1. 2005 / 12:45
Ondra OK-MIK   
Vím, že se tu tu už řešilo, ale našel jsem zajímavou diskuzi na toto téma na http://www.airliners.net/discussions/tech_ops/read.main/106394/ a vyčetl jsem , že couvání z gate pomocí reversu se někdy používá. Je i filmeček kde je to natočené http://www.flightlevel350.com hledejte ID 1097107432 ( je to docela veliké a je to jen v 1. polovině filmečku)
Co si o tom myslíte?
   Seznam příspěvků  

Re: Reverse a pushback   8. 1. 2005 / 12:56
Petr Slavíček   
Já bych řek, že když je žádost o vyjetí na zpětný tah v oficiální frazeologii tak to asi možný bude. Záleží to ale asi na typu letadla. Například v tréninkovém manuálu B737 se píše:"Backing with reverse thrust is not recommended." Nedoporučuje se - takže možné to je.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Reverse a pushback   8. 1. 2005 / 16:16
Latom   
Použití reverzu u 737 je principiálně jiné než u vrtulového éra. Vrtulové otočí vrtule a couvne, ale 737 couvnout neumí. AJS by to asi vysvětlil lépe, ale co vím tak reverzy nejsou pro malé rychlosti už účinné a navíc hrozí, že motor nasaje vzduch od reverzu a tím hrozí jeho poškození při případném nasátí nečistot od zpětného tahu. Ostatně, toto téma tady bylo, tak proč to tady rozebírat znovu?
   Seznam příspěvků  

Re: Reverse a pushback   8. 1. 2005 / 13:26
Létající myš   
Technicky to možný je ale jak píše Petr Nedoporučuje se !!! Je to docela hustý
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ