Nevím jestli to jasně vyplývá z tvého dotazu - myslíš trim softwarový (ovládaný namapovaný tlačítky na joysticku) nebo hardwarový trim potenciometrů joysticku?
- pokud jde o to druhé, doporučuji hardwarový trim za letu nepoužívat.
- pokud jde o to první, myslím, že to je chyba ze spřažených funkcí na některých joystickách - stisk určitých tlačítek je ve skutečnosti jakoby současný stisk jiných tlačítek - zvyšuje to počet mapovatelných tlačítek, ale může to v některých situiacích zlobit - v určitém taktu snímaný stav tlačítka (stisknuto/nestisknuto) pak může být "sbíráno" a najednou provedeno, z čehož plyne větší skok virtuálního ovladače (trimovací kolečko na panelu letadla, například). Jako řešení se nabízí trimovací tlačítko na joystickuz nedržet, ale klepat na něj - tisknout opakovaně. Pak je, myslím, riziko "skoků" menší. |
|