|  |  | AGenT - nezobrazuje 4. 3. 2008 / 22:32 | |
|  | prosim o radu: ked chcem v tomto programe nacitat bitmapu, podklad pre tvorbu autogenu, tak sa mi jednoducho nezobrazi. Nezobrazi sa ani v preview pri Open, a ani v samotnom programe. Len cierna plocha. |
| |
|
 |  |  | AGenT - nezobrazuje 20. 3. 2008 / 20:29 | |
|  | Mě taky ne poradte prosím  |
| |
|
 |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 20. 3. 2008 / 22:05 | |
|  | Musia mat koncovku .BMP a byt vo formate DXT1... |
| |
|
 |  |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 20. 3. 2008 / 23:31 | |
|  | nemusia,... zozerie to aj 32-bit  |
| |
|
 |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 20. 3. 2008 / 23:28 | |
|  | vyzaduje este nejaky dll subor, teraz z hlavy neviem presny nazov. Myslel som ze ho tam mam,.. ale nemal som. .-) |
| |
|
 |  |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 21. 3. 2008 / 08:31 | |
|  | Nejlepší je , přečíst si dokumentaci
The UKVFR Library also includes a program for creating your own autogen, AgenT by Lars Hoyer. To complete the installation of AgenT you will need to download and install mwgfx.dll by Martin Wright from:
http://fly.to/mwgfx Click on “Latest version of the mwgfx DLL package”.
A shortcut to the user manual is in the Start Menu under Program Files/UKVFR Library.
Support for AgenT is through the forum, click on the VFR AGenT logo in the Controller.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 21. 3. 2008 / 10:02 | |
|  | To jsem se pokusil, ale anglické dokumentace mi nic moc neřeknou  |
| |
|
 |  |  | AGenT - nezobrazuje 21. 3. 2008 / 10:20 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 21. 3. 2008 / 14:20 | |
|  | To je sice parada ale muj problem to neresi nejde mi otevrit vfr praha na upravu nekterych prostoru kolem meho bydliste (( |
| |
|
 |  |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 21. 3. 2008 / 16:14 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 22. 3. 2008 / 11:33 | |
|  | Prosím tě díky moc 70procent mého problému vyřešeno Dík to jsem hledal super programek jednoduchej )) ještě se zeptám jestli se neda otevřít více objektů bmp vedle sebe nebo nejlepe cela praha abych to nemusel hledat po jednom obrazku. Díkes |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 13. 6. 2011 / 18:53 | |
|  | Více BMP textur vedle sebe otevřeš právě v tom AgenTovi. Lze mezi nima plynule překlikávat. A ortofoto prahy mi v něm bez problému funguje. |
| |
|
 |  |  |  | AGenT - nezobrazuje 21. 3. 2008 / 14:48 | |
|  | Tak to je naser, prej kuku kuku kuku a ten kun by byl paradni uprostred pojizdecky, tak jak to obcas bejva v realu  |
| |
|
 |  |  |  |  | KuKu Kun :) 21. 3. 2008 / 15:48 | |
|  | S tym konom to zas taky problem neni...
X-Plane - Overlay Editor, 5 minut prace a hle...kuun 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | KuKu Kun :) 21. 3. 2008 / 16:01 | |
|  |   tak ja si ten X-PLANE asi fakt budu muset koupit ! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | KuKu Kun :) 13. 6. 2011 / 21:13 | |
|  | Nemusíš.
Na LKCE jsou koně taky (tedy vedle, na pastvině, pokud někdo nepřetrh elelktrickej ohradník) - a to, prosím, ve scenerce pro FS9  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | KuKu Kun :) 13. 6. 2011 / 18:00 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | KuKu Kun :) 13. 6. 2011 / 21:02 | |
|  | Co konkretne mas na mysli ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | KuKu Kun :) 13. 6. 2011 / 22:51 | |
|  | No cely X-Plane  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | KuKu Kun :) 13. 6. 2011 / 22:58 | |
|  | Ty stromy importoval z Minecraftu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | KuKu Kun :) 14. 6. 2011 / 07:58 | |
|  | | |
|
|