FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 15. 11. 2025, svátek má Leopold Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pokus o vytazeni barvicek Jeden příspěvek | Celý strom
Pokus o vytazeni barvicek   1. 7. 2002 / 20:00Marky Parky
No tak jsem chvilku premyslel a zkousel ruzne veci a tady je predbezny vyledek meho snazeni.



Obrazek rakovnika bez zadnych uprav, tj puvodni cernobila textura ( "po atomovce" ):




Nasledovala konverze do 8bit grayscale ( zadna ztrata informaci, puvodni ping ma asi jen 96 barev ), chvilka ladeni vhodne palety ( je to jen nahrubo, ta paleta by sla udelat jemneji aby se aliminovaly ostre ohranicene "mapy" na polich ) a nasledny prevod do 24bit a resamplovani a vysledek je zde:





Nehazejte na me kameni, za to ze je to zelene jak brcal, jak rikam, hledal jsem cestu jak vygenerovat barevnou informaci na zaklade cernobileho vzorku. Zkusim jeste tu paletu zjemniz, osadit to autogenem, "zamodrit" vodu, "zesedivet" silnice a paletu zjemnit a pak zase vysledek ukazu.







Vyhodou tohoto postupu je minimum rucni prace pri konvertovani - jedine, co se musi dodelat rucne jsou silnice a voda, jinak pro rozpoznani lesu/polivesnic by ten algoritmus mel fungovat perfektne.







Jeste se taky zkusim mrknout, jestli by nejak neslo generovat autogen automaticky. V Praze to byl nesmysl, ale takhle venku ve vesnicich by to mozna slo.



   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ