FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 9. 5. 2024, svátek má Ctibor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Su-7 a AP Jeden příspěvek | Celý strom
Su-7 a AP   17. 6. 2011 / 22:00
tonde   
1. obojí je ze stoupání, 110 stupňů je odhoz přes záda, nechce se mi kreslit obrázky, odlítej si to rukou ve vzduchu
2. letíš k cíli pod radarovou výškou 100 metrů rychlostí 1050 - 1400 kmh (sedmička mohla u země nadzvukem). Radary tě nevidí a tudíž pro systém neexistuješ, několik kilometrů před cílem dle zaměřovače PBK-2 nebojaksejmenoval převedeš letoun energicky do stoupání 45 stupňů, ve výšce nějako okolo 3500 metrů provedeš odhoz pumy, která pokračuje po balistické křivce k cíli dalších cca 6 - 7 kilometrů a její apogeum je cca 6000 metrů, tudíž je dost času na výbuch ve vzduchu, který je u JZ nejúčinnější.
Obranné rakety tam budou, ale tehdy se opravdu jednak nějak nekladl důraz na to, že by se pilot z ostré akce vracel - nebyla to priorita, takže se připouštěl odhoz i z těžce poškozeného stroje.... Druhak pokud to hulíš u země 1000 kmh a vystoupáš pod úhlem 45 stupňů do 3 km a odhodíš, tak než se PVO na zemi zorientuje a pochopí vo co go, tak jsi dávno pryč a hulíš to po zemi 1000 kmh domů co ti petrák stačí... Stoupavost mohla z té vstupní rychlosti být 200 - 250 metrů za sekundu, takže ve třech kilometrech mohla mašina být za 15 sekund bereme - li v potaz opadání rychlosti vzhledem k nedostatku tahu motoru. Otočka radaru mohla trvat 2 - 3 sekundy, takže než radarovčík zjistil směr a rychlost útočícího letounu, bombička už letěla odjištěná .... To, že dolet suchara u země na této rychlosti byť se třemi baky (na čtvrtém závěsníku byla AP) byl malinký, nehrálo v konečném důsledku roli - jak jsem psal výš, nepočítalo se s návratem pilota z ostré akce, resp. byla to povolená a plánovaná ztráta.
AP byla vybavena časovačem, proto byl i speciální závěsník, který obsahoval i spouštěcí mechanizmus časovače a i proto byla tehdy jedna z technologických překážek spolehlivý závěsník, aby nedošlo k aktivaci časovače nad vlastním územím.
Ad poslední věta - vzhledem k výše uvedenému je diskuze o návratu pilota na základnu v podstatě irelevantní.
Velmi symbolické "Peace, brothers!" pokud si uvědomíme, kolik atomových zbraní bylo k dispozici před podepsáním smlouvy SALT 2 na obou stranách.... Stačily k několikanásobnému zničení zeměkoule a víc neřeknu, neb jsem stále vázán mlčenlivostí a přece jen se zítra žením, soudruzi DD
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ