Já to opíšu jinak - a opakuji, bavím se o XPLANE, pokud je mi známo, ty používáš FS2004.
Dnešní systém "vesniček" je dělán tak, že se pomocí podkladníku stáhne mapka a jak ji vidíš přes sebou, tak umísťuješ standardní 3D baráčky, typicky z R2 library (můžeš ale i jiné či vlastnoručně udělané).
XPLANE 9 má problém, pokud má najednou obsluhovat tisíce zobrazovaných _samostatných_ objektů, což je typicky každé větší město (takže kromě Kolína i Praha a Ostrava ).
Klíčový problém je, že to je spíš limit enginu než hardware a tak moc (prý) nepomůže ani super dělo.
BTW když zmiňuješ Prahu a Ostravu - pokud to jako chceš na IFR tak se na to vykašli. To se IMHO vůbec nevyplatí s tím patlat. Tohle má efekt pro nás, VFR kochače, co létáme pomalu a nízko.
Ale k věci:
onen generovaný systém, pokud je mi známo, bude postaven jinak. Jak jsem psal, jeho vliv na výkon nebude prý až tak veliký.
A kromě toho, XPL10 v tomto přinese zásadní změny. Devítka tuším použije maximálně dvě jádra. Desítka bude plně využívat vícejaderné a víceprocesorové mašiny. Což sice většině z nás teď moc nepomůže, ale je dobré vědět, že prosté navýšení hrubého výkonu zlepší výkon XPL (nebude-li stačit).
|
|