|  |  | Chyby v PAI.... 1. 7. 2002 / 14:45 | Marky Parky |
|  | Po umorne noci a dni a zase noci jsem rucne nainstaloval ( po predchozi zkusenosti s autoinstalerem, ktery mi vsechno premazal a prenastavil a znicil ) vsechny momentalne dostupne letove plany a model PAI. No a koukam na liduprazdno ruzyn krome 6ti buliku, co stoji na 1-3 a 14-17. Tak jsem se zacal pidit co se deje a zjistil, ze jejich mile modely maji v .MDL souboru uplne blbe wingspawn.
Takze jsem se rozhodl pro dve veci:
a) udelam utilitku na jednoduche meneni wingspawnu
b) asi budu muset kousek po kousku projit jejich letadla a wingspawny upravit ((
c) pokud bude zajiem, nekde pak vysledky nabidnu, aby vam letadla jezdila kam maji
( pro blazny, co si to chteji rychle udelat taky je wingspawn 1 byte na adrese 001C v souboru .MDL
|
| |
|
 |  |  | Re: Chyby v PAI.... 1. 7. 2002 / 20:51 | Jelsta |
|  | Není třeba se namáhat Kopíruju odpověď Radoslava na mou starší otázku ohledně stejného problému:
Vřele doporučuji na této adrese
http://thomas.molitor.bei.t-online.de/
AITM v1.1 Beta, kde mimo práce s FlightPlans je i Aircraft Editor, ve kterém snadno a rychle můžeš měnit velikost radiusu, potřebného pro správné umístění na GATE (upravením MDL souboru).
Akorát ještě upozorňuji, že se to tam zadává v metrech, zatímco AFCAD používá feety.
Je to fakt skvělý, od té doby, co jsem si to stáhnul, kontroluju tím všechny nový letadla. Dokonce ti to hlídá i správný ATC názvy airolinek a letadel, aby je věž odříkávala. A spoustu dalších věcí |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Chyby v PAI.... 1. 7. 2002 / 22:40 | Marky Parky |
|  | Dik... Podporuje to i nove nazvy vytvorene pomoci EditVoicepacku???
Jestli jo, le to bomba..
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Chyby v PAI.... 2. 7. 2002 / 16:05 | jelsta |
|  | | |
|
|