|  |  | Je potreba muzy..... 2. 7. 2002 / 10:50 | Marky Parky |
|  | Prave jsem dokoncil pruzkum .AGN formatu a je to celkem jednoduche, takze by slo nakodovat neco jako autogen na druhou, tj program, kterej nageneruje data pro autogen. Na zaklade mapek, jako jsou treba na atlasu a na seznamu ( zelene les, sede budovy, zbytek jinou barvou ) by to melo jit snadno.
Ted ale potrebuju muzu )) Hlavu si lamu s algoritmem pro zjistovani pozice baracku.
Autogen skladuje domky v nasledujicim formatu:
X souradnice prvniho rohu, Y souradnice prvniho rohu,
X smernice prvni strany, Z smernice prvni strany,
X souradnice druheho rohu, Y souradnice druheho rohu
Kdyby mel nekdo napad na nejakej jednoduchej algoritmus, jak tzhle data vydupat z dvojbarevne bitmapy, sem s nim, ja jdu konecne spinkat ))
|
| |
|
 |  |  | Re: Je potreba muzy..... 2. 7. 2002 / 13:03 | |
|  | jo, dalo by se to resit stejne, jako flood-fill, mam doma knizku pocitacova grafika, mrknu tam |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Je potreba muzy..... 2. 7. 2002 / 13:21 | Marky Parky |
|  | No floodfillem nebo necim podobnym jsem chtel prolitnout tu bitmapu pri prohledavani - tim se zajisti, ze jeden domek nebudu delat dvakrat.
Ale me jde spis o tu aproximaci ctvercema nebo jak to nazvat ))), to me nenapada jak. Neco jako kdyz Corel prevadi bitmapu do vektoroveho obrazce, ale slozitejsi - nepotrebuju vygenerovat co nejblizsi geometricky tvar, ale co nejlepe polozenou skupinu ctvercu, navic natocenou.
|
| |
|
|