FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Je potreba muzy..... Jeden příspěvek | Celý strom
Je potreba muzy.....   2. 7. 2002 / 10:50Marky Parky
Prave jsem dokoncil pruzkum .AGN formatu a je to celkem jednoduche, takze by slo nakodovat neco jako autogen na druhou, tj program, kterej nageneruje data pro autogen. Na zaklade mapek, jako jsou treba na atlasu a na seznamu ( zelene les, sede budovy, zbytek jinou barvou ) by to melo jit snadno.

Ted ale potrebuju muzu )) Hlavu si lamu s algoritmem pro zjistovani pozice baracku.

Autogen skladuje domky v nasledujicim formatu:
X souradnice prvniho rohu, Y souradnice prvniho rohu,
X smernice prvni strany, Z smernice prvni strany,
X souradnice druheho rohu, Y souradnice druheho rohu

Kdyby mel nekdo napad na nejakej jednoduchej algoritmus, jak tzhle data vydupat z dvojbarevne bitmapy, sem s nim, ja jdu konecne spinkat ))
   Seznam příspěvků  

Re: Je potreba muzy.....   2. 7. 2002 / 13:03
Tom Meinlschmidt
jo, dalo by se to resit stejne, jako flood-fill, mam doma knizku pocitacova grafika, mrknu tam
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Je potreba muzy.....   2. 7. 2002 / 13:21Marky Parky
No floodfillem nebo necim podobnym jsem chtel prolitnout tu bitmapu pri prohledavani - tim se zajisti, ze jeden domek nebudu delat dvakrat.

Ale me jde spis o tu aproximaci ctvercema nebo jak to nazvat ))), to me nenapada jak. Neco jako kdyz Corel prevadi bitmapu do vektoroveho obrazce, ale slozitejsi - nepotrebuju vygenerovat co nejblizsi geometricky tvar, ale co nejlepe polozenou skupinu ctvercu, navic natocenou.
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ