|  |  | ked zblbnu textury.... 13. 1. 2005 / 15:55 | |
|  | akosi som zle nahral textury Lzib |
|
| |
|
 |  |  | Re: ked zblbnu textury.... 13. 1. 2005 / 16:23 | |
|  | Hehe ale vypada to zajimave )) |
| |
|
 |  |  | Re: ked zblbnu textury.... 13. 1. 2005 / 17:00 | |
|  | Textury samy nezblbnou. Spíš sis je přesal jinýma. Jak by se atm vzaly ty cizí nápisy, FSka si je nevymyslí. Ale je to fakt zajímavé  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ked zblbnu textury.... 13. 1. 2005 / 17:27 | |
|  | to je daný zlozvykem některých autorů dávat textury s nespecifickým názvem (např terminal.bmp) do hlavního adresáře texture FS. pak si nainstluješ nějakou jinou scenerku a nestačíš se divit. Zářný přáklad je RWY12.BMP . betonové textury se pak mění ve všech letištích na světě |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ked zblbnu textury.... 13. 1. 2005 / 18:00 | |
|  | A proto zásadně nic v hlavní složce texture ve FS nepřepisuji, pokud to není nějaká úprava pro celý svět Je nějaký problém, když autor napíše v pokynech k instalaci, že určitá textura má být v hlavní složce Textrue a já ji místo toho dám jen do složky texture té dané scenerie? Myslím, že by ten problém snad býte neměl nebo si aspoň nevzpomínám, že by to takhle někdy nefungovalo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: ked zblbnu textury.... 13. 1. 2005 / 18:02 | |
|  | Problém může být právě s RWY texturami protože AFCAD a XML Bglka od něho odvozená berou textury z hlavního adresáře , když ho dáš do lokálního adresáře textur , tak se neveme , což je mimochodem dost blbě navržený |
| |
|
|