Skor som mal na mysli ludi,ktori nerespektuju a nedodrzuju ziadne zasady a pravidla lietania,nevedu spravnu radiokorespondenciu,nebavia sa s organmi riadenia,lietaju si kde chcu,nevedia sa orientovat,nemaju sajnu,co je rozdelenie vzdusneho priestoru a ako sa tam ma lietat atd. Myslim,ze na internete je spusta nahravok korespondencie s pilotmi,ktori sa motali tam kde nemali,zblizili sa s inymi lietadlami, obmedzovali riadnu letecku premavku.
Ono nestaci , ze lietanie ma bavi a hrrrr do luftu,lebo sa z toho mozem posrat , ze druhi ma neuvidia , ako machrujem . Treba byt trpezlivy a usilovny aj na zemi a poriadne si nastudovat vsetko,co potrebujem k tomu,aby som mohol machrovat a prezit to. A to sustavne a pred kazdym letom.Hlavne byt pripraveny okamzite riesit nebezpecne situacie, poruchy na lietadle za letu,neustale sa obohacovat o nove skusenosti inych pilotov,osadok , z leteckych havarii a katastrof , vediet,co ma moze stretnut za letu. Patri k tomu aj studium meteorologie , navigacie, mapy, ovladat radiovybavenie lietadla , dolezite ukony atd. Toto je to, co cloveka musi bavit.
Spominam si,ze sa trenovala aj kabina na slepo , aby pilot vedel najst spravny spinac alebo ovladace v kabine co najskor v pripade havarijnej situacie.
Zhrniem to. Den pred kazdym lietanim,ci uz na blaniku,pajpri,cesne alebo dynamiku alebo aj na kapesniku by si mala predchadzat priprava aspon 2,3,4,5 hodin,kazdy kolko potrebuje a vsetko dokolecka opakovat a vstrebavat.
Dalo by sa o tom vykladat hodiny a hodiny,len bohuzial aj medzi leteckymi "nadsencami" sa hojne vyskytuje arogancia, netolerantnost a nadradenost nad ostatnymi a takym uz nepomoze ani dobra rada a ani vysetrovacia komisia.
|
|