Mno, je to trosku jinak, ale temer mate pravdu ))
a) Vubec nezalezi na tom jestli je gate heavy, small atd.... pouze na jeji velikosti.
I) Kdyz se ma letadlo objevit na letisti, kde uz neni zadna volna gate na kterou by se veslo, tak se proste neobjevi.
II) Kdyz ma heavy letadlo pristat na letisti kde neni volna gate na kterou by se veslo, tak pristane a ve chvili, kdy ma handoff na ground by melo zmizet.
Predpokladam, ze tenhle dotaz vzniknul, kvuli "velikostem" PAI letadel, takze.
a) doporucuju modifikovat si .MDL soubory PAI letadel aby odpovidaly skutecnosti
b) vyjde asi dalsi ( bohuzel ) upadte LKPR AFD, ktery jednak bude opravovat dve zasekavaci krizovatky, a jednak bude mit velikosti gates prizpusobeny skutecnym rozmerum letadel. Vzhledem k chaosu, ktery kolem tohoto je, jsem se rozhodl urcit nejaky "standart" ( defaulty jsou jinak velke, PAI letadla taky, 3rd party letadla taky a skutecna eltadla taky ) a za tento standard jsem urcit velikost letadel udavanou v jejich technicke specifikaci na airliners.net. Takze v nove verzi jsou gates navrzeny tak, aby bulici a podobne velka letadla prejizdela temer vsude a heavy era ke gejtum 1-3,14-16,30,33 a Cargo. Pokud je tehle gejtu malo ( me to pri plnem provozu staci ), predelam jeste 34 a 38, tam by se heavy era taky mely vejit, teda alespon myslim.
|
|