| | | Zobrazovani AI letadel. 16. 1. 2005 / 20:08 | |
| | Da se nejak prenastavit vzdalenmost na jakou jsou zobrazovana AI letadla??. Defaultne se zobrazuji ty udaje od 10nm. |
| |
|
| | | Re: Zobrazovani AI letadel. 16. 1. 2005 / 20:28 | |
| | Už jsem se tady na to ptal taky. Prej ne. |
| |
|
| | | Re: Zobrazovani AI letadel. 16. 1. 2005 / 21:23 | |
| | Mno, asi to není přesné, ale zkus si představit, že by ti fska vyráběla letadla ještě dál. To FPS pak nechci vidět. Mezi námi, v reálu to letadlo taky vidíš docela pozdě. Těch 10 NM je myslím až dost. Když jsem v práci, tak opravdu to letadlo vidím od těch 10 NM a to nejsem slepý. |
| |
|
| | | | Re: Re: Zobrazovani AI letadel. 16. 1. 2005 / 22:04 | |
| | Taky jsem došel k poznání, že je to až dost. Na obloze to v FS stejně dřív neuvidíš. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Zobrazovani AI letadel. 16. 1. 2005 / 22:34 | |
| | Přesto otázka: Někdo tu říkal, že se letadlo zobrazí při vzdálenosti 10nm ode mně. Letadla jsou ale vidět daleko dříve, například v noci jsou dobře vidět jejich světla a 10nm se začnou zobrazovat jen ty údaje... Jak to tedy je??? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Zobrazovani AI letadel. 16. 1. 2005 / 22:50 | |
| | Jojo .. letadla se zobrazuji o neco dal, resp. hlavne jejich svetla.. ale to jsou velke tak jeden pixel ... )) Myslim, ze je uplne sumafuk, kdy se zacne letadlo _viditelne_ zobrazovat (ze ma alespon nekolik pixelu), dulezite je vedet, ze pokud mas TCAS a nastavene FSUIPC, tak FSka interne ve svych strukturach zobrazuje AI traffic nekolik desitek mili kolem tebe.. zkus tu pohledat.. .nekolikrat jsem to tu popisoval a mam dojem, ze jsem psal i to cislo .. ale zaboha si ho ted nevybavim .. ale je blizi se to cca k 50 mozna i vice milim kolem tebe |
| |
|
|