| | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 19. 8. 2011 / 23:03 | |
| | Otázka asi není úplně přesná, ale na videích je vidět, že na Lower DU lze zobrazit aktuální stav letadla, tedy otevřené/zavřené dveře, tlak v pneumatikách, teplotu brzd, výchylky kormidel... Nějak netuším, jak se do toho režimu dostat. |
| |
|
| | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 19. 8. 2011 / 23:18 | |
| | U Upper DU, resp. mírně vlevo nad ním, by měly být vedle Fuel Flow páčky dvě tlačítka s popiskem ENG a SYS. SYS by mělo být to, co hledáš. Ale otevřené / zavřené dveře jsem tam teda ještě neviděl... |
| |
|
| | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 19. 8. 2011 / 23:43 | |
| | Tak ty dveře si možná pletu s Airbusem OK, dík. Zítra na to mrknu. |
| |
|
| | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 20. 8. 2011 / 01:06 | |
| | Třeba 744 to zobrazuje taky, ale ta je složitější a hlavně B737NG na to mají krásnou tlupu kontrolek na upper panelu... |
| |
|
| | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 20. 8. 2011 / 18:56 | |
| | Tak tlačítko sys mačkám jak blázen a nic V jakém režimu to má být? |
| |
|
| | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 20. 8. 2011 / 21:58 | |
| | V zapnutém Jinak by to mělo jet samo, akorát tam uvidíš v základní konfiguraci jen controls a tlak v okruzích hydrauliky. Brzdy se musí přidat přes menu, protože standartně to 737 neumí... Teď ti ani nemůžu natípat screeny, protože jsem po reinstallu systému. To tlačítko ENG vedle dělá něco ? Co vůbec vidíš na Lower DU ? Taková blbá otázka - nevypnul sis ho nějakým způsobem, jak se tam snažil dostat to info ?
Já teda ty informace čerpám z iFly, ale jsem si celkem jistý, že PMDG se tak chovalo taky... |
| |
|
| | | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 20. 8. 2011 / 23:03 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 20. 8. 2011 / 23:25 | |
| | | |
|
| | | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 20. 8. 2011 / 23:24 | |
| | Tak na lower DU nevidím standardně nic, protože je v defaultu vypnuté Jsem schopen na něj dostat navigační displej nebo motory, ale to je vše, na ta tři tlačítka nijak nereaguje. Lower DU by standardně měl něco ukazovat? Já jsem měl za to, že je to běžně jen záloha a je vypnutý. |
| |
|
| | | | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 21. 8. 2011 / 01:07 | |
| | V principu ano, je tam jako záložní, ale když už tam byl, tak se na něm dají zobrazovat podružné informace...
Jaké máš primární nastavení MAIN PANEL DUs a LOWER DU ? Oboje by mělo být na NORM, pokud možno i u F/O. Pak není LOWER DU zaměstnáván záložní činností a měla by fachat ta tlačítka...
Už jsem rozjel FS, takže obrázky:
nastavení DUs
primárně - lower DU vypnuto >> zmáčku ENG
zobrazí se další info o motorech >> ještě jednou ENG
tyto informace se přesunou ve zmenšené formě na Upper, doporučené nastavení pro T/O, aby pilot nekoukal moc mimo
tlačítko SYS >> tlak hydrauliky A a B (to se snad ani nedá jinde zjistit), teplota brzd (optional) a flight controls (taky optional)
|
| |
|
| | | | | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 21. 8. 2011 / 09:13 | |
| | Tak už jsem na to přišel Problém byl v základní konfiguraci letadla, kdy jsem měl přes menu PMDG zvolené jiné standardní zobrazení parametrů motorů, při kterém na lower DU už nejdou žádné informace navíc zobrazit a slouží jen jako záložní. Ale díky za snahu, aspoň jsem věděl, která tlačítka mám zkoušet |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 21. 8. 2011 / 11:36 | |
| | Já to říkám furt, nejhorší věcí pro člověka je možnost výběru...
A kde si v tom případě kontroluješ tlak hydrauliky ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 21. 8. 2011 / 12:06 | |
| | Ta se mam pocit pak zobrazuje na tom ultramega precpanym jednom displayi. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 21. 8. 2011 / 13:46 | |
| | Nikde. Neprovozuju poruchy, takže předpokládám, že tlak je v pořádku )) |
| |
|
| | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 21. 8. 2011 / 00:45 | |
| | To je divný, mně Lower DU taky jde rozsvítit. Mám PMDG (na default 738 House Winglets) setup StartUp state nastavený na CLDDRK, po naběhnutí stačí Bat, Standby power a ve FS action - Ground connection -> Ground power CONNECTED nebo zapnout APU a po stisknutí tlačítka SYS Lower DU naběhne (pouze na baterku letadla Lower DU nesvítí, není to v tom?). Po tom zobrazení teplot brzd jsem se začal pídit hned, jak mi éro při nešetrném přistání a pojíždění přestalo brzdit, docela problém , zatím jsem nezkoušel to karbonové obložení.. |
| |
|
| | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 21. 8. 2011 / 01:29 | |
| | Může být taky Lower DU ztemnělý.. |
| |
|
| | | | | | | 737NGX - jak dostat servisní informace na Lower DU? 21. 8. 2011 / 02:03 | |
| | Nebo taky Lower DU po stisknutí ENG, SYS nebo C/R nesvítí při nastavení DISPLAYS - page 7/9 - ENG SIDE BY SIDE DISP na YES.. |
| |
|
|