tak za mých časů, tzn první polovina 90tých let ne. Mělo to něco podobného a to RSBN (radiovaja systěma blizkoj navigacii nebo tak nějak , už si taky hovno pamatuju ) v režimu Posádka, fungovalo to principielně uplně stejně jako ILS, jen když jsem měl s odstupem času možnost vyzkoušet ILS tak ten byl přesnější a citlivější.
Lazur byl ale systém pro bojové navedení pilota na cíl přes pokyny vysílané z naváděcího stanoviště do letounu za dodržení radiového klidu, tedy mělo to ztížit identifikaci polohy našeho stíhače, neboť letoun jen pasivně přijímal a neodpovídal na tuto informaci nijak, snad se tomu říkalo i datová linka lazur, jednal byla za mně přísně tajná a druhak na verzi F kterou jsem lítal Lazur nebyl a třiadvacka už měla něco jiného, takže o tom až tak moc nevím 
ILSem a jinými imperialistickými nesmysly byly vybaveny až letouny MiG-21 verze MFN, kterých bylo upraveno asi jen 10 či 12 kusů na světě a není to ani oficiální verze výrobce, ale naše úprava verze MF pro standardy NATO - odtud to "N" a tedy MFN. |
|