FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Se stopětkou OK-JGD do Švýcarska Jeden příspěvek | Celý strom
Se stopětkou OK-JGD do Švýcarska   6. 9. 2011 / 01:16
Štěpán Obrovský
Startovali jsme ve středu v 0700 z LKLT od Letov Airu, přes Točnou, zamlženou Vltavu do LKKT tam jsme ještě za levno dotankovali, přeskočili Šumavu, u Straubingu přeletěli Dunaj a pokračovali na Mnichov, kolem Dachau do Jesenwang (EDMJ). EDMJ je letiště s nejkratší dráhou, kde jsem sedal - 400m betonu, hlavně pro vzlet to je taková letadlová loď bez katapultu, naštěstí na konci dráhy je ďolík, kde se dá nabrat rychlost Z Jesenwang jsme přeskočili do Kempten (EDMK), krásné travnaté letiště na úpatí Alp u hranic se Švýcarskem. Tam jsme se naobjedvali, počkali na celníky, kteří nepřijeli a vydali se na nejdelší a nejdobrodružnější část.

Z EDMK jsme to střihli přes Rakousko do Bregenz, kolem Bodamského jezera a dále údolím Rýnu, kolem Lichtenštejnska, kde jsme letěli asi v 4500ft a vrcholky kolem nás měli už přes 6000ft a dál stoupaly, my ne Nad Sargans jsme to otočili na západ k jezeru Walensee, kde už nad nama byly chaty a domy. U Zürichsee začal houstnout provoz, zamířili jsme na vojenskou základnu Emmen, věžník nás povolil přímo přes jejich letiště a pod nama sedal červený PC-7. Z Emmen už to byl jen kousek do Thunu (LSZW), kde jsme přistáli, ukotvili letadlo a počkali na celníky, kteří opět nepřijeli.

Ve čtvrtek jsme se svezli po Thunersee do Interlakenu kolesovým parníkem z roku 1906.

V pátek ráno jsme se opět celníků nedočkali, udělali si malý vyhlídkový let nad Thunersee, chvilku letěli skupinu s místním Colibri a pokračovali do Donauschingen (EDTD). U Zürichu jsme proletěli pár přeháňkama, podletěli jedno Jumbolino v ILSu a přistáli v EDTD, kde jsme se opět celníků nedočkali. Další letiště bylo Hahnweide, kam jsme přiletěli na zde již zmíněnou airshow. Follow me nás zavedl před diváky přímo k plotu. O samotné airshow by se toho dalo napsat hodně, jen pro představu v pátek přiletělo ve skupině šest Ju-52.

Sobotu jsme strávili na airshow focením, kecáním, atd...

V neděli dopoledne jsme doplnili palivo a kolem desáté hodiny vyrazili směr Regensburg (EDNR), kde jsme doplnili tekutiny v místní restauraci. Opět jsme přeskočili Šumavu, sedli v Líních na dotankování za levnější peníz a do Letňan jsme pokračovali ve skupině se Z326, která nás opustila u Rokycan.

Sečteno podtrženo, letová doba 10h 30min, devět přistání, moře zážitků, 152GB fotek a videí.

Fotky:
1) Vltava po ránu
2) Start z Jesenwangu
3) Finále Kempten
4) Údolí Walensee
5) Thun
6) Air to Air foto
7) hrad Hohenzollern
8) Hahnweide
9) Odlet z Hahnweide
10) Regensburg
11) Skupinka
16739 B / 600 x 450 / IMG_4476.JPG
19634 B / 600 x 338 / vlcsnap-2011-09-06-00h31m57s98.png
30903 B / 600 x 450 / IMG_4768.JPG
16273 B / 600 x 338 / vlcsnap-2011-09-06-00h38m08s10.png
27917 B / 600 x 450 / IMG_5043.JPG
26088 B / 600 x 400 / IMG_4034_1.jpg
18820 B / 600 x 400 / IMG_4245.JPG
26567 B / 600 x 450 / IMG_5784.JPG
19877 B / 600 x 338 / vlcsnap-2011-09-06-01h01m50s100.png
15606 B / 600 x 450 / IMG_6244.JPG
20521 B / 600 x 450 / IMG_6351.JPG
 4x  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ