FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 29. 5. 2024, svátek má Maxmilián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-39 Albatros Jeden příspěvek | Celý strom
L-39 Albatros   7. 9. 2011 / 19:07
tonde   
no tady trošku pozor, pánové Ono ten přemet po startu s Albíkem taky neudělá každý pilot... Já teda na CIAFu nebyl, takže dotyčného jsem neviděl, ale vycházejme z předpokladu, že display piloti nejsou žádný béčka atd...
Standardně se přemet na Albíku rozběhne v klesání na plný plyn na 550 kmh, tahá se na 5 - 5,5 g tak, aby na zádech byla rychlost minimálně 190kmh.
Ve skupině to třeba vedoucí rozbíhá na otáčkách 102%, aby čísla měla rezervu výkonu, rozbíhá na 500kmh a celý přemet se tahá max na 3,5g.
Takže bych si na leteckém dnu dokázal představit, že pilot odstartuje, v maximálně 10ti metrech drží albíka u země, zavírá podvozek, rozbíhá na 350, zavře klapky, v horizontu rozběhne na 450, což může mít kousek za koncem dráhy a katolicky tahá přemet na 2,8 - 3g na menší rychlosti a větším poloměru, skončí na zádech ve větší výšce na rychlosti tak 120 - 150 maximálně...
Lotussima nemám a FSX nelítám, ale kdo to má tak to schválně takhle zkuste a dejte vědět, zajímalo by mně srovnání praxe a fsx
Jinak Albík zrovna nějaký extra výkonný na motoru nebyl....
 1x  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ