|  |  | První B787 Dreamliner u ANA 28. 9. 2011 / 23:01 | |
|  | | |
|
 |  |  | První B787 Dreamliner u ANA 29. 9. 2011 / 00:30 | |
|  | To se vyplatí lítat takový dálky s takovým prckem? |
| |
|
 |  |  |  | První B787 Dreamliner u ANA 29. 9. 2011 / 00:36 | |
|  | Ty děláš, jako by se 767, A330 celá ta dlouhá léta nevyplácely  |
| |
|
 |  |  |  | První B787 Dreamliner u ANA 29. 9. 2011 / 01:04 | |
|  | no, vyplati, prave proto ze je to prcek |
| |
|
 |  |  |  |  | První B787 Dreamliner u ANA 29. 9. 2011 / 02:04 | |
|  | A navic ma vylepsenou spotrebu. |
| |
|
 |  |  |  | První B787 Dreamliner u ANA 29. 9. 2011 / 02:33 | |
|  | Když se Travelu vyplatí lítat Venezuelu, Thajsko apod. se 738, kde platí ještě několik mezipřistání, tak 787 přeci jen musí vycházet líp. Navíc to zase takový prcek není  |
| |
|
 |  |  |  |  | První B787 Dreamliner u ANA 29. 9. 2011 / 18:58 | |
|  | Tak proti triple sedmam jo 
letadlo je prave urceny na dlhe trate s relativne malym dopytem, kde jako prvni dokaze udelat zisk. ANA s tim ma myslim zacit Boston-Tokyo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | První B787 Dreamliner u ANA 29. 9. 2011 / 20:37 | |
|  | Taky to nemá být náhrada 777, ale 767  |
| |
|
 |  |  |  |  | První B787 Dreamliner u ANA 30. 9. 2011 / 00:54 | |
|  | To je fakt, zas tak malej neni, nejak jsem se prehledl. Rad tam moc neni, ale jsou po deviti sedadlech. Mimochodem, sedet ve widebody u okynka a mit vedle sebe dalsi dva bude dost opruz. Ve 737 to jinak nejde, ale lety jsou kratsi. Jinak mi prijde lepsi konfigurace 2 - 4 - 2.
BTW ted jsem letel s AFL v B767 (a jeste poletim zpet), a zklamalo me, o kolik je ten let mene pohodlny, nez v jejich A330. |
| |
|
|