|  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 09:43 | |
|  | Už tu před časem byla diskuse na téma přečíslování 13/31 (aktuálně magneticky 124/304) ... a už je to tu - od května 2012 budeme mít 12/30  |
| |
|
 |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 10:06 | |
|  | runway three zero, cleared to land... to je zní divně |
| |
|
 |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 10:44 | |
|  | To mě teda víc vzalo u srdce zrušení RASIMu a NDB PR 356kHz. Nějaký přečíslování mi žíly netrhá
Ostatně, přinese to i výhody, kvůli hluku v Řepích se přeci omezoval provoz na dráze 13/31, takže na 12/30 se bude moct lítat o 106, protože té se to přeci netýká  |
| |
|
 |  |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 18:58 | |
|  | Navíc na LKKL nám 13/31 zůstane  |
| |
|
 |  |  |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 19:27 | |
|  | tak ale ne na vždy )) I když my už se asi přečíslování kladna nedožijeme  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 20:04 | |
|  | No možná tam někdy postaví hytlermarket  |
| |
|
 |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 10:52 | |
|  | Hmm, docela bude zajímavý jak se to projeví v FSce Tam bude podle mě i nadále RWY 13/31 dokud někdo nezmění scenerku. Nemělo by to asi ničemu vadit - krom offline ATC, ale nebude problém s real AIRAC datama? |
| |
|
 |  |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 10:58 | |
|  | jj. je to součást AFCAD dat. Tam to bude muset někdo opravit - ale tak to určitě někdo zvládne  |
| |
|
 |  |  |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 14:42 | |
|  | No a pak markingy na draze a pojizdeci znacky. |
| |
|
 |  |  |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 16:27 | |
|  | novej afcad uz mam hotovej a toto je rovnez uz pro scenerku LKPR vyreseno. jak uz jsem nahore psal. Vse by melo na vanoce jit ven. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Sbohem 13/31 :) 12. 10. 2011 / 18:58 | |
|  | No, zase abysme nemeli novy znaceni driv nez v realu BTTR - better than the real  |
| |
|
|