FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
gmax a *.asm Jeden příspěvek | Celý strom
gmax a *.asm   26. 1. 2005 / 08:42
Kolbiš (OK-KOL)
Prosím o radu nebo nasměrování zkušené gmax-isty

Po vytvoření modelu (do scenerky) v gmaxu a jeho vyexportování mi vzniknou (mimo jiné) dva soubory (řekněme model.asm a model_0.asm ). Podle jisté kuchařky v nich něco notepadem změním a pomocí lbgc_9.exe vytvořím modifikovaný model.

Kde (pokud vůbec) se dočtu něco o syntaxi těchto souborů? Rád bych pochopil co upravuji místo abych jen bezhlavě kopíroval tu kuchařku.

Současně příbuzný dotaz. Mám v gmaxu vytvořené "světelné polygony" a po úpravě právě těchto zdrojáků se tyto světelné polygony nahradí "taxi světly". Všechno přesně podle návodu funguje, ale světla svítí i ve dne. Jak zařídit, aby ve dne zhasla?

Pokud má někdo zájem mi poradit, tak asi přímo po mailu nebo ICQ a dám bližší a podrobnější informace o co mi jde.
 

Re: gmax a *.asm   26. 1. 2005 / 09:09
Dalibor
sice až tak "zkušený gmaxista" nejsem, ale odpovědi na otázky najdeš v Gmax SDK, ale pokud "kuchařkou" myslíš právě SDK tak to nevím.......
 

Re: Re: gmax a *.asm   26. 1. 2005 / 09:15
Marky Parky   
Tohle neni v Gmax SDK, to uz je tweakovani za hranice toho co nam MS oficialne umoznuje......
 

Re: gmax a *.asm   26. 1. 2005 / 09:14
Marky Parky   
Ahoj, detaily asi poresime po ICQ, ale tedy nadhodim hlavni myslenku.....

a) Zakladni dokumentace k BGLC je myslim soucasti nejakeho 2002 SDK, dalsi roztrousene kousku dokumentace najdes nejlepe na www.scenerydesign.org

b) pokud pamatujes doby 8086tkoveho assembleru nebo BASICu, tak pro tebe bude editovani v BGLC snadna vec - jedna se o jednoduchy jazyk pouzivajici skoky

c) Pokud chces aby ti nejaka cast BGLC kodu probihala pouze za nejakych podminek, tak uzes pouzit funkci podmineneho skoku. Tech je vic, kazda se chova jinak, pokud chces testovat nejaky rozsahm, je asi nejlepsi IFIN1, syntaxe je nasledunjici:

IFIN1 kam_skocit, testovana_adresa, dolni_mez, horni_mez

kam_skocit - label na ktery se preskoci pokud podminka neni splnena
testovana_adresa - seznam internich adres FS ktere jdou testovat ( viz dole )
dolni_mez, horni_mez - neni co resit

takze napriklad kod pro svetla svitici od 1800 do 2200 by mohl vypadat asi nasledovne ( deni doba je na adrese 028Ch, hodnoty 1=den, 2=soumrak/usvit, 4=noc ).

IFIN1 nesviti, 028Ch, 2,4
tvuj kod pro svetla
nesviti label word


Jeste k tem adresam -seznam zatim znamych je tady:
http://www.scenerydesign.org/forum/showthread.php?t=332
dalsi kusy muzes pohlůedat v dokumnetaci na www.scasm.de
a pokud bys neco potreboval zvlastniho, jde to take pres FSInterrogate z FSUIPC SDK. Ale da se to zjistovat jen metodou pokus omyl a myslim ze vsechny smysluplne veliciny uz Arne s Rhumbaflappym objevili.
 

Re: Re: gmax a *.asm   26. 1. 2005 / 09:23
Kolbiš (OK-KOL)
Díky moc, zkusím se tím prohrabat abych věděl o čem je řeč a pak se s Tebou spojím přes ICQ. 8086 jsem přímo neprogramoval, ale assembler jiných procesorů znám, tak třeba to pochopím...
 

Re: Re: Re: gmax a *.asm   26. 1. 2005 / 09:29
Marky Parky   
Jestil znas jakykoliv assembler, tak to pro tebe nebude problem...

staci si jen zvyknout ze nemas promenne ( a bohuzel ani registry ), ze muzes pouze cist nejake adresy v pameti a muzes delat skoky...

 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ