FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
zimní létání ve větroni Jeden příspěvek | Celý strom
zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:18
mibi
mám dotaz ohledně letání na větroni při nížších venkovních teplotách, co jsem vygooglil tak naznačuje že větroň nemá žádné topení ,platí to pro všechny bezmotorové letadla ,nebo existují nějaká výjimky ,,třeba nějakej elektro ohřev ..Děkuji předem za odpověď
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:29
MiG-21MFN
nevím o tom, že by měl nějakej větroň přímotop nicméně jsou všechny možný části oblečení vyhřívaný. v praxi ale stačí třeba jen speciální botičky a pořádný oblečení. popřípadě vyhřívaný ponožky.
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:32
mibi
díky za odpověď ,takže špatně zvolené oblečení a pajlot se asi trápí co??
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:38
MiG-21MFN
no záleží, jak moc velkej je to srdcař. loni jsme jednoho kamaráda po desíti hodinách museli vyndávat z cirra a asi tři dny rozmrzal
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:41
nimbo
Raz kamoš v lete sadol do blaníka len v tričku kraťasoch a sandáloch. Skončil v bavlnke v 3600m. Drkotal zubami ešte týždeň.
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:46
kuma   
Trápí.

Zejména je to důležité pro létání "ve vlně", protože v těch vejškách (6km...) už je to docela znát - a taky se tam člověk těžko dostává, takže i lety bývajcí dlouhé (i 4-6 hodin). A za tu dobu člověk docela promrzne.

Takže podle možností pajlota jsou to buď jen pasivníí prvky (nabalenej jak pumpa, případně jak střelec v zadní věži Liberátora) nebo aktivní - zmíněné elektricky vyhřívané vložky do bot nebo rukavice. To samozřejmě chce baterky, který musej bejt přijatelných rozměrů a hmotnosti - na druhou stranu aby vydržely. Žádná sranda.

Proti tomu běžné zimní létání v AK, létání "na sněhu" - kdy jdeš do letadla jen na chvilku, nahoru, dolů - aby byl zážitek, ale aby se dostalo i na ostatní - to nemusí být problém, stačí punčocháče, oteplováky, stará zimní svazarmovská bunda, kulich a rukavice...

Ale lítání v zimě je jinak BÁ-JEČ-NÝ !!!
18710 B / 600 x 431 / zima02s.jpg
17384 B / 600 x 404 / zima1nks.jpg
23242 B / 600 x 450 / zimalet02s.jpg
17305 B / 600 x 428 / zima01s.jpg
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:51
Blackrat
Buďte rádi že na vás aspoň nefouká Co máme říkat my, padáčkáři..
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 18:08
mibi
takže klidně může být několik hodin v hodně mínusovejch hodnotách s malou možností pohybu ,tak to smekám. A ještě jeden dotaz musí být nějaká přípusť venkovního vzduchu do kokpitu z důvodu mlžení překrytu kabiny ?
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 19:16
kuma   
Větrání patří ke slušnosti každýho letadla, akorát že ve větroních to nabírá v létě trávu a v zimě sníh... Ale odmlžit kabinu se s tím dá přijatelně
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 21:01
Lejzy
A nebolí vás v tý vejšce trochu hlava? Já tam byl jen pěšky a bolela mě ukrutně několik dní.
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 21:37
kuma   
Do vlny jsem se nedostal, sám za sebe nejvejš 2800 m v termice, cca po 3 hodinách mne hlava nebolela... Ale bylo to v létě a měl jsem sebou flašu s pitím, kterou jsem celou vyžah, dehydratace je asi v takovým režuimu nejhorší nepřítel... Po zemi nejvejš 3000 m autobusem a pak pěšky (Vichren BG), tam jsme byl jeden celej den a hlava mne taky nebolela...
 

zimní létání ve větroni   29. 11. 2011 / 08:27
nimbo
Na to aby si v pohode ustál také vysoké výšky to chce postupný tréning a aj prípravu pred samotným letom.Telo si časom zvykne. No musíš poznať svoje limity, inak to môže skončiť zle. Chce to byť zdravý bez upchatých dutín, bez zažívacích problémov. Tak deň pred letom nejesť žiadne veci ktoré by mohli spôsobovať plynnatosť a tak podobne. Dogdor to keď tak upresní.
 

zimní létání ve větroni   29. 11. 2011 / 08:52
kuma   
Jojo, taky se člověk nesmí do luftu vydat po předchozím bujarém večírku (na letišti či kdykoliv jinde). Myslím, že to je jedno z velkých rizik, ustát druhý den to, že kolegové (co nepařili) jdou létat a pilot po pařbě jen obchází a závistivě metabolizuje "silent-killer-a" zbytkový alkohol.
 

zimní létání ve větroni   29. 11. 2011 / 12:06
nimbo
Ono nemusíš ani chľastať, stačí byť nnevyspatý. Vlastná skúsenosť. Asi 5h spánku, rozbitá svaho-termika a výsledok dva plné sáčky.
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:44
Lowmick   
Ono takovy navigacni v zime s Zx26 taky nic moc, co?
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 17:48
kuma   
zvlášť když ti na bagančata tiše kape benzin...
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 18:02
pawlick
To mi povídej, dnes nemrzlo, ale i tak jsem za ty dvě hoďky zmrznul na kost a je mizima ještě teď
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 22:13
Tragédie v JRD
To máš za to, že provokuješ )) Když už provokovat, tak musíš teplem
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 19:24
jose75
A netvoří se námraza na křídlech? vždyť v ty výšce musí být aspoň -15.
 

zimní létání ve větroni   28. 11. 2011 / 19:34
PILOT253   
Tvoří za podmínek námrazy to neznamená že je -15 že se ti bude na křídle tvořit led! Vždy záleží na složení atmosféry z hlediska malých vodních částic a to % vlhkosti a tlaku pokud se nepletu... samozřejmě o oblačnosti se nebavím...
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ