FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 3. 9. 2025, svátek má Bronislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare Jeden příspěvek | Celý strom
FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare   29. 11. 2011 / 15:06
Milan Smid   
ahoj,

vcera vecer jsem se dostal k nasledujicimu orisku, ktery jsem nerozlousknul ani v jednu v noci

- mam FS2004 (ne ze bych s tim dedeckem lital, ale chci, aby scenerka pro FSX byla pouzitelna i pro FS2004)

- mam ortho pro FS2004

- chtel bych tam, kde je na orthu vodni nadrz, placnout vodu

...ale jak na to?

Vim o tom, ze jde jeste pred kompilaci ortha vymalovat nejak alfa kanal a po kompilaci z toho vypadne voda (nebo tak nejak), ale me zajima, jestli jde na ortho ta vodni plocha natvrdo umistit nejakym polygonem jako overlay a jestli ano, tak jakym (nechce se mi nic prekompilovavat...)

diky

Milan
   Seznam příspěvků  

FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare   29. 11. 2011 / 15:31
kuknamys   
Ahoj,

To vymalovani je celkem jednoduche. Zkusim popsat z hlavy coby neodbornik. V DXTBmp otevres prislusny ctverec (*.BMP). Posles ho do externiho grafickeho editoru. Tam cerne vybarvis vodni plochy. Zavres graficky editor a v DXTBmp nactes obrazek po uprave. Das export alfa kanal black a ulozis. A je to. Voda se nyni zobrazuje v bitmape jako svetle zeleny podklad. Je to popsane nekde tady na foru.

Jo a ja jsem si upravil texturu vody tak, aby se nezobrazovala jako svetle modra plocha, ale jako spinave zelena voda, zda se mi to prirozenejsi.

Pokud ti to nikdo nepopise radne a odborne a budes-li to chtit pouzit, ozvi se mi.

Michal
 2x    Seznam příspěvků  

FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare   29. 11. 2011 / 15:44
Milan Smid   
takze vymalovavat... diky za tip...

a nevis, jak se to bude tvarit, kdyz bude v knihovnce scenerek ortho bez vody a nad tim nova scenerka, ktera bude obsahovat cast ortha s domalovanou vodou?

predpokladam, ze "vyhraje" ta scenerka s vyssi prioritou (=voda), nebo se to bude mezi sebou nejak kopat?
   Seznam příspěvků  

FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare   29. 11. 2011 / 17:55
kuknamys   
Nevim, ale predpokladal bych to same
   Seznam příspěvků  

FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare   29. 11. 2011 / 19:50
Milan Smid   
tak to funguje, diky

co jsi udelal s tou texturou vody?
   Seznam příspěvků  

FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare   29. 11. 2011 / 21:51
kuknamys   
Jukni sem:

http://siml39.cz/2_L39ZAART/Scenery/index.htm

Tady si je mozne tu texturu stahnout. Ma barvu puvodniho podkladu - ortofota spinave Vltavy
   Seznam příspěvků  

FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare   29. 11. 2011 / 22:21
FSPilot   
Týýýjojo, asi budu v brzské budoucnosti malovat vodu kolem LKMT! Děkuji pěkně za návod!
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ