|  |  | FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare 29. 11. 2011 / 15:06 | |
|  | ahoj,
vcera vecer jsem se dostal k nasledujicimu orisku, ktery jsem nerozlousknul ani v jednu v noci 
- mam FS2004 (ne ze bych s tim dedeckem lital, ale chci, aby scenerka pro FSX byla pouzitelna i pro FS2004)
- mam ortho pro FS2004
- chtel bych tam, kde je na orthu vodni nadrz, placnout vodu
...ale jak na to?
Vim o tom, ze jde jeste pred kompilaci ortha vymalovat nejak alfa kanal a po kompilaci z toho vypadne voda (nebo tak nejak), ale me zajima, jestli jde na ortho ta vodni plocha natvrdo umistit nejakym polygonem jako overlay a jestli ano, tak jakym (nechce se mi nic prekompilovavat...)
diky
Milan |
| |
|
 |  |  | FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare 29. 11. 2011 / 15:31 | |
|  | Ahoj,
To vymalovani je celkem jednoduche. Zkusim popsat z hlavy coby neodbornik. V DXTBmp otevres prislusny ctverec (*.BMP). Posles ho do externiho grafickeho editoru. Tam cerne vybarvis vodni plochy. Zavres graficky editor a v DXTBmp nactes obrazek po uprave. Das export alfa kanal black a ulozis. A je to. Voda se nyni zobrazuje v bitmape jako svetle zeleny podklad. Je to popsane nekde tady na foru.
Jo a ja jsem si upravil texturu vody tak, aby se nezobrazovala jako svetle modra plocha, ale jako spinave zelena voda, zda se mi to prirozenejsi.
Pokud ti to nikdo nepopise radne a odborne a budes-li to chtit pouzit, ozvi se mi.
Michal |
| |
|
 |  |  |  | FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare 29. 11. 2011 / 15:44 | |
|  | takze vymalovavat... diky za tip...
a nevis, jak se to bude tvarit, kdyz bude v knihovnce scenerek ortho bez vody a nad tim nova scenerka, ktera bude obsahovat cast ortha s domalovanou vodou?
predpokladam, ze "vyhraje" ta scenerka s vyssi prioritou (=voda), nebo se to bude mezi sebou nejak kopat? |
| |
|
 |  |  |  |  | FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare 29. 11. 2011 / 17:55 | |
|  | Nevim, ale predpokladal bych to same  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare 29. 11. 2011 / 19:50 | |
|  | tak to funguje, diky
co jsi udelal s tou texturou vody? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare 29. 11. 2011 / 21:51 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | FS2004 + ortho + voda - dotaz na scenerkare 29. 11. 2011 / 22:21 | |
|  | Týýýjojo, asi budu v brzské budoucnosti malovat vodu kolem LKMT! Děkuji pěkně za návod! |
| |
|
|