FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 2. 8. 2025, svátek má Gustav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 10:45
Logi   
Zdravím Vás pánové... mám takový problém. Vytvořil jsem si oběkt v Gmaxu, otexturoval, všechno podle návodu z Péráku. Po dlouhým laborování ze souřadnicema, se miho povedlo usadit, tam kde jsem chtěl ale v FSce se mi zobrazí dost blbě ...Zkušenosti s modelováním mám dost mizerný, pomalu se s tím seznamuju, takže netuším proč se to děje, jestli za to může chyba v textuře, nebo oběkt jako takovej...
Kde dělám chybu??
29820 B / 580 x 450 / error1.jpg
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 10:51
tonde   
pošli pro porovnání screen z gmaxu... Používal jsi funkce copy a mirror?
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 10:57
Logi   
Nepoužíval, tohle je snad první "zdařilej" pokus podle návodu, takže jen vytvořenej box, každá stěna otexturovaná a pak už jsem jen převáděl do mdl. a bgl.ka
17124 B / 600 x 375 / lkna.jpg
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 11:16
tonde   
hm, tož rychle z hlavy mne nic nenapadá... šel jsi podle návodu Brendona odtud z peráku?
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 11:22
Logi   
Jasný, postupoval jsem částečně podle návodu od Brendona, měl jsem pak trochu chaos v mapování textur, takže jsem ještě využil videonávod taky tady z Péráku...
No nevím, zkusím to celý projít znovu a uvidíme každopádně Díky
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 11:26
tonde   
brendon to napsal dobře, podle toho to musí chodit
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 12:02
Mike2811
Sice jsem se s Gmaxem nikdy nezkamarádil, ale vím pár základních faktů. Gmax dává texturu jen na jednu stranu plochy - z druhé je průhledná. Vzhledem k tomu, že domeček vypadá jako bychom mu koukali přes vnitřnosti, neprohodilo se zrovna toto ?
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 12:02
Milan Smid   
vsadil bych Reptilovyho hroznyse , ze jde o problem s otocenyma normalama, ktery bude asi potreba obratit

normala v podstate urcuje, na kterou stranu polygonu se bude vykreslovat textura

mrkni na tento strom, jak na to

http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=77015&lan=0&style=2
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 13:08
brendon (SVK832)   
urcite si nekopiroval kvadre ako pise tonde? Lebo to mi robilo vzdy ak som uz kpyroval pouzil tusim to co spomenul tonde.
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 14:13
Logi   
Nene je to jak psal Milan, otočený normály... Každopádně věž už sedí tam kde má, vypadá tak jak jsem chtěl, takže super. Všem Dík!!
29459 B / 600 x 409 / věž.jpg
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 15:07
Milan Smid   
parada

hodne zdaru s Gmaxem!
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 15:46
Logi   
Díky jdu se pustit do dalších baráků pro Náměšť
...ještě jeden dotaz, je možný vymazat defaultní dráhu a věž, aniž bych jí musel nahradit jinou? Jakože bych default nepřemazal addonem, ale smázl ho, aby mi zbyla jen čistá plocha otrofota ??
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 15:53
Blackrat
bglcomp SDK - exclude
   Seznam příspěvků  

Tvorba Gmax   5. 12. 2011 / 21:08
Fabo™   
umi taky treba nove verze ADE.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ