|  |  | PMDG Go around 27. 1. 2005 / 13:56 | |
|  | Nevíte někdo, jak přesně postupovat, pokud vás ATC pošle na kolečko. Jde mě o to, když jdu na přistání s ILS a těsně před drahou mě pošlou go around, tak se většinou rozplácnu za drahou. Jak je to ve skutečnosti? |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG Go around 27. 1. 2005 / 14:02 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: PMDG Go around 27. 1. 2005 / 14:12 | |
|  | Také, že jsem hledal, nikde není o PMDG ani zmínka, jedná se mě přesně o tento model, co ajak přenastavit, aby jsem začal stoupat, a né abych se rozbil někde za drahou. Jinak je mě jasné co go around je, jak se zvládá dle map, ale bulík si nedá říct. Jde mě o to, že mě to ATC řekne těsně před dráhou.Proto jsem se ptal, jak je to ve skutečnosti. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG Go around 27. 1. 2005 / 15:40 | |
|  | Jednoduché: Tlačítkem TOGA aktivuj režim autopilota pro nezdařené přiblížení. Zvíší se tah motorů. Ručně trochu zvedni čumák, tak jak Ti ukazuje cca flight director .. Klapky tak na 15.. Dál podle pokynů danýho letiště .... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PMDG Go around 27. 1. 2005 / 15:51 | |
|  | Ja bych dodal .... precetl bych si manual k Bulikovi 737 co je na mych strankach, a to co pises, funguje pokud soucasti SIDu a STARu pro dane letiste je i procedura pro nezdarene priblizeni .. jinak ho musis... zaletet rucne .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG Go around 27. 1. 2005 / 16:05 | |
|  | No psal sem "a dále podle situace na danym letišti", což znamené buď ručně, nebo po SIDu ... Ale aktivací TOGA, a to je podstatný, se letadlo odlepí od ILS a naláduje motory... Toť podstatné.. |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG Go around 27. 1. 2005 / 15:28 | |
|  | Existuje taková věc... Menuje se to "mapa" (přesněji "Approach Chart"). Takové to "mapy" existují pro přiblížení na tu kterou danou dráhu a v této "mapě" ja zakresleno kterak s létadlem na dráze přistáti a samozřejmě i přesně jak si počínati když se stane tak strašná věc jako Go Around nebo missed approach...
Jinak pokud to řídící da go around nebo sám nahlásíš missed approach tak letíš podle mapy dokud ti řídící nedá další instrukce.
Nerad to říkám ale go around a missed approache jsou jedna z věcí které by pilot měl ovládat a trénovat. Občas se to hodí..
EDIT:
jo a to co píšu je obecný postup který se aplikuje nejen u PMDG. |
| |
|
|