22.10.1963 havaroval 1. prototyp BAC 1-11 (G-ASGH). Letoun se dostal do silně přetažené polohy s úhlem náběhu asi 35°. V této poloze byly ocasní plochy v úplavu křídla a motorových gondol, snaha pilota změnit pozici stroje byla marná. Poté se stroj zřítil.
22.10.1963 havaroval 1. prototyp Tupolev Tu-134/Tu-124A. Při testování letu minimální rychlostí s klapkami vysunutými do vzletové polohy došlo k velmi hlubokému podélnému náklonu stroje, který se následně zřítil. Konstruktéři poté VOP zvětšili o 35%.
Prdlajs. První prototyp Tu134 (ani Tu124A) toho dne nespadl. Švící nejspíš dělal copy paste při překládání článku z wikipedie, kde je napsáno, že toho dne spadlo pouze ten BAC a jako reakci na tento pád udělali u Tu134 změnu o 35% něčeho
PS: podobně vznikají takový ty fámy o Nostrodámovi, a nebo o tom, že když napíšeš číslo letu, co upadlo v 2001 do New Yorku a změníš font na Wing Ding, tak se objeví dva paneláčky... Bo skoro nikdo si takovýhle blbostě neověřuje z jiného zdroje