Pokud si vytvořím jednu texturu o velikosti 512x512 a tu použiji pro dva zcela rozdílné objekty (umístěné poblíž sebe) vytvořené gmaxem. Načte si FS-ka tuto texturu do paměti jednou nebo dvkrát? Každý objekt využívá jinou část textury.
Já předpokládám, že jen jednou, ale teď mne Ondra Koukol trošku nahlodal.
Nic jsi nepochopil Ivane ). Mně jde o to, jestli když vytvořím model dům a za týden model hrad a tyto dva zcela samostatné modely dám do jednoho výsledného BGL a oba budou používat trošku jinou část stejného souboru s texturou, tak jestli si FS-ka po spuštění natáhne tu texturu 2x nebo jen 1x.
Jinak z gmax musíš udělat export jako MDL pro scenery a ten pak například pomocí SceneGenX umístit. Vznikne soubor *.XML a ten přeložit do BGL.
FSka ji nacte jenom jednou. Kdyby mela pro kazdy objekt nebo povrch nacitat opakovane stejne textury bylo by to za a) totalne neefentivni a za b) bys potreboval pro trochu plynuly chod RAM tak od 3GB vys.. m