|  |  | Kolikrát se načte textura? 28. 1. 2005 / 09:18 | |
|  | Pokud si vytvořím jednu texturu o velikosti 512x512 a tu použiji pro dva zcela rozdílné objekty (umístěné poblíž sebe) vytvořené gmaxem. Načte si FS-ka tuto texturu do paměti jednou nebo dvkrát? Každý objekt využívá jinou část textury.
Já předpokládám, že jen jednou, ale teď mne Ondra Koukol trošku nahlodal.
|
| |
|
 |  |  | Re: Kolikrát se načte textura? 28. 1. 2005 / 10:28 | |
|  | Ak som to ja dobre pochopil, tak jedna pokial ten objekt skopirujes.
Ale ak ho do toho exportujes (merge) vytvory sa druha textura.
Inac aj ja teraz gmax-ujem
Aj zas mam problem dostat to do FS2004 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Kolikrát se načte textura? 28. 1. 2005 / 11:52 | |
|  | Nic jsi nepochopil Ivane ). Mně jde o to, jestli když vytvořím model dům a za týden model hrad a tyto dva zcela samostatné modely dám do jednoho výsledného BGL a oba budou používat trošku jinou část stejného souboru s texturou, tak jestli si FS-ka po spuštění natáhne tu texturu 2x nebo jen 1x.
Jinak z gmax musíš udělat export jako MDL pro scenery a ten pak například pomocí SceneGenX umístit. Vznikne soubor *.XML a ten přeložit do BGL. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Kolikrát se načte textura? 28. 1. 2005 / 12:24 | |
|  | FSka ji nacte jenom jednou. Kdyby mela pro kazdy objekt nebo povrch nacitat opakovane stejne textury bylo by to za a) totalne neefentivni a za b) bys potreboval pro trochu plynuly chod RAM tak od 3GB vys.. m |
| |
|
|