FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 2. 8. 2025, svátek má Gustav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kolikrát se načte textura? Jeden příspěvek | Celý strom
Kolikrát se načte textura?   28. 1. 2005 / 09:18
Kolbiš (OK-KOL)
Pokud si vytvořím jednu texturu o velikosti 512x512 a tu použiji pro dva zcela rozdílné objekty (umístěné poblíž sebe) vytvořené gmaxem. Načte si FS-ka tuto texturu do paměti jednou nebo dvkrát? Každý objekt využívá jinou část textury.

Já předpokládám, že jen jednou, ale teď mne Ondra Koukol trošku nahlodal.
 

Re: Kolikrát se načte textura?   28. 1. 2005 / 10:28
brendon (SVK832)   
Ak som to ja dobre pochopil, tak jedna pokial ten objekt skopirujes.
Ale ak ho do toho exportujes (merge) vytvory sa druha textura.

Inac aj ja teraz gmax-ujem
Aj zas mam problem dostat to do FS2004
 

Re: Re: Kolikrát se načte textura?   28. 1. 2005 / 11:52
Kolbiš (OK-KOL)
Nic jsi nepochopil Ivane ). Mně jde o to, jestli když vytvořím model dům a za týden model hrad a tyto dva zcela samostatné modely dám do jednoho výsledného BGL a oba budou používat trošku jinou část stejného souboru s texturou, tak jestli si FS-ka po spuštění natáhne tu texturu 2x nebo jen 1x.

Jinak z gmax musíš udělat export jako MDL pro scenery a ten pak například pomocí SceneGenX umístit. Vznikne soubor *.XML a ten přeložit do BGL.
 

Re: Re: Re: Kolikrát se načte textura?   28. 1. 2005 / 12:24
MilanP
FSka ji nacte jenom jednou. Kdyby mela pro kazdy objekt nebo povrch nacitat opakovane stejne textury bylo by to za a) totalne neefentivni a za b) bys potreboval pro trochu plynuly chod RAM tak od 3GB vys.. m
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ