FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 30. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ?   3. 1. 2012 / 17:29
kuknamys   
Po několika pokusech v Gmaxu jsem musel zbaběle prchnout k jednoduššímu FS design Studiu od Abacusu. Zde mohou tvořit i jedinci kteří nemají buňky pro 3D modelování, tedy i já viz. první moje pokusy na http://kuknamys.sweb.cz/

Podle toho co vím, tak verze BGLCOMP pro FS2002 umožnila jednoduše nastavit vzdálenost na kterou jsou objekty viditelné a ve verzi pro FS2004 je toto zablokované. Dá se přesto nějak jednoduše ovlivnit nastavení vzdálenosti ze které vytvořené objekty již nejsou viditelné i pro FS2004 ? Rád bych totiž časem vytvořil i nějaké další jednoduché objekty a chtěl bych si zachovat ve scenérii přijatelné FPS, což tajně doufám by se mohlo podařit omezením viditelnosti u všech těchto objektů.

Zkoušel jsem prorazit v FSDS přes více modelů a nastavení LOD, zkoušel jsem zkoumat i Middlemana a Mdlcommander, ale nic z toho se mi nepodařilo ani zcela pochopit natož teprve rozchodit. Nexistuje tedy nějaká jednoduchá finta s nastavování vzdálenosti viditelnosti objektů i pro nás počítačově jednoduché ?

Díky moc za případnou odpověď


 

Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ?   3. 1. 2012 / 18:01
Aardvark   
Jediná jednoduchá finta je právě s Level Of Detail (LOD). Jak je to u FSDS bohužel nevím, ale v gmaxu to prakticky spočívá pouze ve jménu daného objektu a hierarchii. Což není nic moc tak těžkého. Zkusil bych to teda i v rámci FSDS udělat pomocí LOD.

Jinak ještě taková malá poznámka, LOD funguje na takovém principu, že není daná přesně vzdálenost na kterou je ten objekt viditelný, ale je dána jeho velikost na obrazovce. Jde o to, že když bude první objekt dva metry vysoká tyč a druhý objekt hangár 90x100 metrů, tak pokud budou oba nastavené tak, že pod LOD_90 nebude nic vidět, tak hangár se objeví v dohlednosti několik kilometrů a tyč několik desítek metrů.

Jak říkám, nejjednodušší bych to viděl udělat LODy. Škoda, že to netvoříš v gmaxu, v FSDS fakt nevím ))))
 

Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ?   3. 1. 2012 / 18:05
kuknamys   
Díky za tip, ponořím se znovu do LOD, je to popsané i v helpu tak snad nějak prorazím. A informace o tom že LOD funguje nikoliv na vzdálenost ale na velikost na obrazovce je pro mě zcela nová, takže díky ještě jednou
 

Funguje někomu u Abacus FSDS nastavení LOD ?   3. 1. 2012 / 19:45
kuknamys   
Nemáte náhodou někdo Abacus FSDS a nezkoušeli jste nastavit pro scenery objekty LOD ? Já to zkoušel přesně podle helpu (tedy s tím rozdílem že jsem použil zem. souřadnice Prahy) několikrát a pořád vidím jen a jen hlavní model a to na jakkoukoliv vzdálenost. Neválčil jste s tím někdo ?

Díky
 

Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ?   5. 1. 2012 / 00:54
Priskac   
Michale, precitaj si SZ, a pripadne daj vediet...

Dik.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ