Čauko Jožo,
obávám se, že odpověď nebude jednoduchá. Protože SCASM podporuje malování čar, jsou tudíž umístěny někde ve scenery BGL souboru. Dřív se dalo nastavením Cache a postavením éra na LZIB zjistit, jaké soubory FSka používá. U FS2002 jsem to zkoušel jen jednou a moc jsem nepochodil. Pokud zjistíš, jaký soubor to je, budeš jej muset dekompilovat (předtím asi i dekomprimovat) a doufat, že dekompilátor všechno přechroustá správně a Ty v těch kB, resp. MB najdeš podle souřadnic kód týkající se např. LZIB. Potom když najdeš příkazy na čáry a pochopíš jak se mají nové instrukce SCASMu používat, nebude Ti nic bránit v přepsání, kompilaci .... a hotovooooo.
Ještě chceš něco předělávat v default souborech nebo budeš uvažovat o kompletně novém svém souboru )) ZDá se to složitější, ale možná Tě míň bude bolet hlava )) |
|