FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 15. 11. 2025, svátek má Leopold Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AI vetrone Jeden příspěvek | Celý strom
AI vetrone   11. 7. 2002 / 08:54JBr
Diky dobre vuli Milana Lisnera vznikla prvni betaverze Blaniku pro AI provoz v CR.


Bohuzel nic neni dokonale a engine pro AI neni vyjimkou. Aby mohly Blanase brousit okruhy nad nasimi letisti, musi se pouzit letovy model z motoroveho era. Zkousel jsem Sopwith Camel, ale v tom pripade mi Blanik nikdy nepristal a pokazde ohlasil go around. Kdyz jsem pouzil letovy model jaky ma Milan standardne u Blanika (tj. s motorem pro vet), letadlo sice narolovalo na drahu, ale pri startu se pokazde prevratilo, lhostejno jak byl nastaveny podvozek nebo scrape pointy. Nakonec jsem tedy zvolil letovy model z Cessny 172, diky kteremu uz ero vazne lita i pristava...

Problem ale je, ze AI si lhostejno na tom, jake zvuky mate u daneho modelu, odkudsi (netusim odkud) vybere zvuk nalezejici dane skupine pohonu (tzn. proudovy, pistovy...). Nesetkal jste se s tim uz nekdo?

   Seznam příspěvků  

Re: AI vetrone   11. 7. 2002 / 10:30
Milan Lisner   
Takze asi budem muset udelat motorizovanyho Blanika? Pylon s vrtuli nad trupem bych umel - podle plastikovy stavebnice, co mam.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: AI vetrone   11. 7. 2002 / 10:49JBr

OK-9821 beru, lital u nas

Ted vazne... Staci snad jen prijit na to, odkud si to bere ten zvuk a trochu si s tim pohrat. Doufam

   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: AI vetrone   11. 7. 2002 / 12:09Luděk
mno a nebero to zvuky z wavu v adresari sound, ktere zacinaji ai_xxx?
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ