FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS 9, landing lights Jeden příspěvek | Celý strom
FS 9, landing lights   19. 1. 2012 / 12:17
Buenos Aires   
Prosím o radu zkušené, prostou arogance, v tónu přátelském
Něco jsem (nevím přesně co a ani kdy) nainstaloval a od té doby mi na všech letadlech svítí přistávací světla barvou růžovočervenou. Pokoušel jsem se hledat tu i jinde ale nic jsem nenalezl. Nevím jestli to je fx nebo textura. Poraďte prosím.
 

FS 9, landing lights   19. 1. 2012 / 13:01
Kendy   
Určitě je to texturou, ovšem mohl si nainstalovat i něco, co mohlo změnit konfiguraci v aircraft.cfg a nasměrovat je aby využívala jiný efekt včetně textury pro svícení. Třeba prográmek "Shock3Dswlights" to dělá automaticky. Bohužel nepíšeš u kterých letadel, jestli v AI trafiku nebo u letadel se kterýma lítáš. Takže budu jen střílet od pasu. Default letadla by měli využívat tyto textury:
"NAV_Green a NAV_RED". Pokud ne, mělo by to být určitě jinou texturou a je třeba to prohledat. Mužeš to udaného letadla zjistit ještě takhle. Otevřeš si v poznámkovém bloku aircraft.cfg a tam najdeš tohle:
[LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
light.0 = 3, -19.14, -47.24, 1.38, fx_navredm ,
light.1 = 3, -19.14, 47.24, 1.38, fx_navgrem ,
light.2 = 3, -64.32, 0.00, 4.92, fx_navwhih ,
light.3 = 2, -18.22, -47.08, 1.38, fx_strobeh ,
light.4 = 2, -18.22, 47.08, 1.38, fx_strobeh ,
light.5 = 2, -2.65, 0.00, -4.60, fx_beaconb ,
light.6 = 1, 2.20, 0.00, 8.30, fx_beaconh ,
light.7 = 4, 44.41, 0.00, 3.50, fx_vclighth ,


Mrkneš kterej efekt je napsaný na pozičnímch světlech, v tomto případě je to "fx_navredm". Půjdeš do složky "Effect" a najdeš si tento soubor. Otevřeš ho v poznámkovém bloku a najdeš si řádek kde je napsaná tato textura. V tomto případě (moc jich tam zase nejni) by to měl být řádek:

[ParticleAttributes.0]
Blend Mode=2
Texture=NAV_Green.bmp
Bounce=0.00
Color Start=100, 100, 150, 200
Color End=100, 100, 150, 0
Jitter Distance=0.00
Jitter Time=0.00
uv1=0.00, 0.00
uv2=1.00, 1.00
X Scale Goal=0.00
Y Scale Goal=0.00
Z Scale Goal=0.00
Extrude Length=0.00
Extrude Pitch Max=0.00
Extrude Heading Max=0.00

Pak pujdeš do texture ve složce effect a najdeš si ji.
Zkus to takhle, vypadá to možná trochu složitě ale nejni. Takhle přesně dohledáš jakou texturu daný model využívá.
Spousta lidí se to ještě nenaučilo a asi nenaučí, vždy než někam něco prdnu, udělám si zálohu abych se pak takhle nedivil, když zapomenu i to, co jsem to vůbec instaloval a kdy.
 

FS 9, landing lights   19. 1. 2012 / 13:15
Buenos Aires   
Děkuji Kendy, návod je dobrý, poradím si s tím. Já do FS9 moc neprdím, a tak se to asi stalo. Jsem vůl a za problémy si můžu sám
 

FS 9, landing lights   19. 1. 2012 / 15:55
Buenos Aires   
Ahoj, už to mám, potřeboval bych NAV_White.bmp ze složky effects a podsložky texture v rootu FS9. Je to žlutý. Kdyby náhodou tak
temno@volny.cz
Když tak velké díky.
 

FS 9, landing lights   19. 1. 2012 / 16:06
Kendy   
odesláno, ráčej si převzít poštu...
 

FS 9, landing lights   19. 1. 2012 / 16:08
Buenos Aires   
Dík, nevím jestli to poberu
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ