|  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 16:31 | |
|  | Zdravím. Mám Huey od Aerosoftu. Problém ale je, že po přidání plynu se začne vrtulník pomalu točit kolem dokola. Je to chyba, nebo účel? |
| |
|
 |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:10 | |
|  | Myslím že je potřeba zkontrolovat namapování ovladačů (joystick) , správnou kalibraci a polohu "pedálů", kolektivu a cykliky v době, kdy přidáváš plyn. Pokud je "vyšlápnutý pedál" a "přidáš plyn" (otáčky na rotoru bez ohledu na nastavení kolektivu a cykliky) tak se vrtulník začne točit na místě celkem logicky. |
| |
|
 |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:13 | |
|  | Joy (Saitek X52
) mám správně nakalibrovanej. Problém bude v kolektivu. Asi
|
| |
|
 |  |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:17 | |
|  | Hmmmm X52 ...a na co z toho máš namapovanej plyn" a na co z toho máš "kolektiv" ?
Samozřejmě - pokud máš "kolektiv" naplno nahoru a přidáš plyn - tak se reaktivním momentem vrtulník začne točit proti - zas ale by to měly bejt chopný vyrovnat pedály - přes vyrovnávací ocasní rotor... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:21 | |
|  | A dá se ten nějak trvale nastavit (něco na způsob trimu) ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:35 | |
|  | No, pokud bys chtěl profil nastavení jako takovej (třeba "Huey 1") doporučuju FSUIPC. je ale potřeba si vždycky rozmyslet, který hejblo používáš pro kterou (skutečnou) funkci - a pak zas není těžký dát joystick do "neutrálních poloh" - pak nahodit motory a normáoně lítat na "standardní kalibraci" - já to tak dělával (vrtulníky jsem už dlouho nelétal)
U vrtulníku, myslím, je podstatné mít pedály, mít kolektiv do levé ruky (otočit smysl výchylek proti stíhačkovému plynu - tedy plný od sebe = 0, plný k sobě = kolektiv nahoru) a někam jinam si namapovat plyn - tedy to, co se u většiny vrtulníků u)ovládá otáčením rukojeti kólektivu (jako na páce motorového člunu). Kdybys to chtěl úplně "in", tak pak vykuchat pružiny z joystiocku, rotpže vrtulníkový kolektiv nepřenáší žádné síly (tak jak přenáší u letadel knipl)
To ale zálěží na tom, jestli na tom joyi taky lítáš něco jiného - mně se osvědčilo, mít na vrtulník jiný joy, než na normální létání, tím se spousta věcí vyřešila. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:36 | |
|  | Já tím lítám úplně všechno. Podívám se do FSUPIC. Díky  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:40 | |
|  | Ale je to stejně otrava. Vlzítnu, a vrtulník jde automaticky do vývrtky  |
| |
|
 |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:41 | |
|  | Ja si myslim, ze by se tak nejak trochu mel tocit, pac ta vrtule co mas nad hlavou vytvari jakysi protivny moment a tudiz ma strasnou chut kroutit celym aparatem.
Ovsem jestli to je nejaka hardcore rotace, tak to krome nastaveni joye muze byt i realism settings. |
| |
|
 |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:42 | |
|  | Zas taková hardcore rotace to není. Jak už jsem psal, v joy to není...  |
| |
|
 |  |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 17:45 | |
|  | No, dobře... Při plným plynu jsem do vystoupání do výšky 400 ft udělal kompletní otočku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 18:06 | |
|  | No to by asi v reálu vrtulník mohl udělat taky - a co nohy? byly v neutrálu, nebo na dorazu? Pokud při tom byly na neutrálu tak je to správně, protože k vyrovnání reakčního momentu hlavního rotoru by se mělo šlapat trochu kontra... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aerosoft Huey problém 31. 1. 2012 / 18:43 | |
|  | Vitej ve svete letani s vrtulniky 
Doporucuji projit si youtube. Zvlast pak videa autorotace. Tam je krasne videt kolik nohy je v extremech baj vocko potreba  |
| |
|
|