|  |  | Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 01:40 | |
|  | Ještě jeden dotaz : jsem li usazen v ILSu na LOWI, tak mi letadlo sedá neuvěřitelně křivě (viz obr). Takže těsně před dopadem následuje "ostrá pravá". Dá se to nějak spravit ? |
|
| |
|
 |  |  | Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 01:43 | |
|  | 1) neni to ILS ale IGS
2) je to zcela spravne, co na tom chces spravovat?
3) podivej se do mapy LOWI
paprsek sledujes do urciteho bodu (je vyznaceno v mape), v danem bopde peres rizeni do teplejch a pokracujes rucne |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 01:46 | |
|  | aha, tak OK, to jsem nevedel. Stejne, proc to tak je ? misto na to, aby se mohlo letadlo automaticky srovnat, tam je.... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 02:26 | |
|  | ILS nemuze vysilat do oblouku ))je to proto ze ten teren kolem je dost narocny, je to jedno z nejnarocnisch letist ... vsude kolem vysoke hory ... a ILS proste prochazi udolim, navede Te co to da k zemi a pokracujes vizualne... nic vic nic min |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 10:44 | |
|  | Jen kdyz uz to zmiňujete, tak pokud mate zajem o pěkné přiblížení, tak doporučuju PAVD, neni to ani IGS, jen LGS a MAPt neni par set metru od letiste, ale par mil a DH je pres 4000ft AGL . |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 11:10 | |
|  | Marky, pokud tam neni ILS ani IGS ale jenom nejakz VOR/NDB/DME, tak tam urcite neni DH, ale MDH .... rozdil je docela zasadni ..  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 11:48 | |
|  | Uaaaaa, sorry, my mistake, hluboce se omlouvam.... a jinak je to vyoseny posunuty LLZ + DME ( znacej to LGS/DME ). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 14:43 | |
|  | Stejně, můžu se zeptat, co je to DH ? Když přistávám s Fokkerem, tak mi to na annonciatoru (nebo jak bych to napsal) bliká a automat do toho něco křičí, čemu nerozumím. co je to ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 14:52 | |
|  | znacne zjednodusene
DH je vyska, v ktere, pokud nevidis drahu, koncis priblizeni a provadis proceduru nezdareneho priblizeni
¨
je pouze u presnych priblizeni (ILS)
u nepresnesnych priblizeni (VOR/DME/NDB atd) je MDH - to je vyska, do ktere muzes sklesat aniz by jsi mel vizualni kontakt s drahou .. pokud drahu vidis, muzes pokracovat v klesani, pokud drahu nevidis muzes pokracovat v teto vysce az do bodu MAPt a zacnes klesat v okamziku vizualniho kontaktu s drahou
pokud dosanhnes bodu MAPt aniz by jsi videl drahu, provedes nezdarene priblizeni |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 15:32 | |
|  | Tak zase opravim te za omenu ja tebe DD
u DH nemusi byt videt jen daha, mohou to byt i navadeci svetla a
u MDH dokonce staci pro pokracovani pouze vizualni kontakt se zemi |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 15:38 | |
|  | Jojo ... diky za upresneni .))) |
| |
|
 |  |  | Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 06:52 | |
|  | Takže těsně před dopadem
S tebou bych lítat nechtěl když místo přistávání dopadáš ). (Jen jsem si rýpnul) |
| |
|
 |  |  |  | OT Re: Re: Křivá ILS na LOWI 3. 2. 2005 / 23:00 | |
|  | si pamatam na zapisy v ziackej knizke pri elementarke.
Nepodrovnane!
Nepristal - dopadol!
skoda, ze clovek, ktory to pisaval uz nezije...
))) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: OT Re: Re: Křivá ILS na LOWI 4. 2. 2005 / 15:29 | |
|  | hehe, pri nacviku "oprava vadných pristání", mi to instruktor podrovnal tak v dvoch metroch, ibaže ja som na prvý krat nereagoval a obaja sme sa zbadali ked blanik capol z dvoch metrov na zem .. nastastie to ustál ) aj s nami . Nasledne som mal ziacku knizku "na hlave" doslovne mi bola zozadu este v zatvorenej kabine buchana instruktorom o hlavu )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: OT Re: Re: Křivá ILS na LOWI 4. 2. 2005 / 17:39 | |
|  | to vedel robievat drbo, ze? ))) |
| |
|
 |  |  | Re: Křivá ILS na LOWI 4. 2. 2005 / 16:46 | |
|  | | |
|
|