FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS AI Separation Jeden příspěvek | Celý strom
FS AI Separation   3. 2. 2005 / 20:59
tomfis   
mrkněte na tendle příspěvek http://www.flightsimmer.com/forums/showthread.php?t=31862
zdá se že svítá na lepší časy v otázce nekonečných AI go arounds....doufám že se to tvůrci povede....fakt bych něco takoveho uvítal go arounds prováděné AI už mi lezou krkem..onehda jsem napočítal asi 6 nebo 7 letadel které se v minimalních rozestupech řítily na stejnou runway...jak to dopadlo...viz obrazek )
img_forumn/r43645_1.jpg (500x400)
   Seznam příspěvků  

Re: FS AI Separation   3. 2. 2005 / 21:40
Cesmina
O tom vím , je to velmi zajímavý pokus , snad se to povede ale je to stále jen berlička , doufám , že ve FS2006 to bude vyřešeno systémově
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FS AI Separation   3. 2. 2005 / 21:47
Pilatus
berlička? Já bych to viděl na pořádnou berli. Když si vzpomenu, jak jsem na JFK čekal přes hodinu a během tý doby snad každý druhý letadlo na přistání dostalo "milovaný" go-around...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FS AI Separation   3. 2. 2005 / 22:01
tomfis   
Jestli tahle utilitka bude fungovat jak o tom píše autor tak to bude fakt super....mimoto kdyby se ještě našel způsob jak upravit taxi speed AI letadel (jako kdysi program pro FS2002) aby se pohybovaly po letišti svižněji,tak jsem štastnej jak blecha )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: FS AI Separation   3. 2. 2005 / 23:50
Tragédie v JRD
ve FS2004 se pohybuji uplne pohodove svizne
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: FS AI Separation   4. 2. 2005 / 21:48
MarekK
"pohodove a svizne"... no ked si spomeniem kolko krat a ako dlho som cakal na holding pointe alebo dostal go-around pokial Cessna alebo Dash konecne dorolovali po celej RW az na exit a dostali "contact ground" tak by som o pohodovej a sviznej "AI on ground" rychlosti nehovoril...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS AI Separation   4. 2. 2005 / 21:56
Tragédie v JRD
Hmm.. a jak rychle myslis ze v realu ty letadla jezdi? stovkou?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS AI Separation   4. 2. 2005 / 22:02
tomfis   
Tož to né , ale aspon se v realu netáhnou po rwy jak chrchel, když tam např. čeká 5 letadel na start )) jako to dělaj v FS
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS AI Separation   4. 2. 2005 / 21:57
tomfis   
jj....taky mě někdy štve jak se zbytečně dlouho promenadují po RWY, chtělo by to pár knts. v pojíždění těm AI letadýlkům přidat ...jenže zatím nikdo nepřišel na to jak (
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ