| | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 15:42 | |
| | | |
|
| | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 15:47 | |
| | další povedené letadlo ČSA |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 16:03 | |
| | Je to krása! A to retro mu sedí prostě ty "zlatá" 60.léta )))))) |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 16:08 | |
| | Vůbec, na nových boeingech se ty stará pomalování nádherné vyjímají. Asi nejlepší příklad je OK-XGB |
| |
|
| | | | | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 17:06 | |
| | Pětistovky lze jistě označit mnoga adjektivy, ale zrovna "nové" by mě u nich nenapadlo. |
| |
|
| | | | | | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 21:27 | |
| | a jeste k tomu XGB druhej dodanej bulik u csa |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 20:49 | |
| | není to tím, že z té doby 737ma pochází? |
| |
|
| | | | | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 23:06 | |
| | Jakože pětikilo je z šedesátých let? .) To bys pak musel říct, že NGčka jsou z roku 1981 |
| |
|
| | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 01:10 | |
| | tak trup je ten samej, dokonce skoro ten samej uz od 707.. |
| |
|
| | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 01:56 | |
| | Tak trup není všechno, že jooo Ostatně, třeba takovej Aer Lingusí Retro jet je A320 a také mu to velmi sekne... ale je pravda, že "fousy" si na frantících moc představit nedovedu |
| |
|
| | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 08:58 | |
| | Tomáši, jakej je rozdíl mezi 737-200 a 737CL? |
| |
|
| | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 09:15 | |
| | Classic je 737-300, 400 a 500. 100 a 200 jsou original |
| |
|
| | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 09:23 | |
| | A puvodne byly 300, 400, 500 oznacovana jako next generation nez prisla dnesni ng |
| |
|
| | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 09:44 | |
| | (reakce na jsabo) Ty si Tomáš? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 09:48 | |
| | A ty snad jsi tomáš? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 09:54 | |
| | ee, jsem přeci ten, jehož jménosenesmívyslovovatzažádnýchokolností. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:21 | |
| | Ty jsi vážně ten, jehož jménosenesmívyslovovatzažádnýchokolností. Já myslel, že je v Anglii |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:32 | |
| | kdyby si přišel na simbeer, tak by ti bylo vše odhaleno. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:19 | |
| | no, to není. 100 je 100 a 200 je Advanced, když jsme u těch čísel. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:43 | |
| | No, to není. -200 není Advanced. -200Advanced je samostatný "typ" s vlastní certifikací, spatřivší světlo světa 4 roky po původní -200 (dohromady jsou tři různé verze - 737-200 (rok 67), 737-200C (rok 68), 737-200Adv (rok 71) - když už jsme u těch čísel
Jen tak mimochodem, - -100 a -200 je dost často označována jako "Original series", i když sám Boeing je tak kategorizované nemá. |
| |
|
| | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 09:28 | |
| | 20 let |
| |
|
| | | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:20 | |
| | no popravdě všeho všudy pár navigačních bloků přístrojů a motor. Jinak konstrukčně jsou ouplně stejný. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 23. 2. 2012 / 01:14 | |
| | nemaj CL taky nova kridla? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 23. 2. 2012 / 07:42 | |
| | nemaj. Nový křídlo mají až NGéčka. Vždyť proto jsou CFM-56-3 mnohdy i 30cm nad zemí. To by je už zvedli, jako na NGéčku,.... Někdy až uvidíš CL, tak se podívej, kolik tam mají vortexů a jsou stejně umístěný, jako na dvoustovce. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 23. 2. 2012 / 08:54 | |
| | Uvidet CL neni problem, problem je uvidet 200 abych to umel porovnat ale jinak beru. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 23. 2. 2012 / 11:37 | |
| | Kilo a dvoukilo ma jinou SOP nez 300/400/500 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 23. 2. 2012 / 11:40 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 23. 2. 2012 / 15:31 | |
| | Ale paradoxně si jsou skutečně pořád blíž 200 a 500 než CL a NG, to jsou vlastně úplně jiný letadla, která se jako jeden typ jen tváří |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 24. 2. 2012 / 04:07 | |
| | The wings were extensively redesigned
Takze jsem to vedel dobre, je tam jiny kridlo
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 24. 2. 2012 / 08:07 | |
| | Křídlo, jako křídlo ne. Má jiný sloty, "kompozitový" řídící plochy a dekly a jinej koncovej oblouk. Křídlo je místně zesílený, jinak zůstalo stejný. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 24. 2. 2012 / 09:29 | |
| | hihi .. Jako politik by jsi se uživil ... )) Sazba daně se zdvojnásobila, daňový odpočet se snížil, ale jinak vše zůstalo stejné |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 24. 2. 2012 / 16:43 | |
| | hmm, křídlo (jako konstrukce je Chapter 57. To, co je na něj navěšený Chapter 27 Ale koukal jsem i do manálu k B737CL a jinejch zásadních změnách, než sloty, A použití kompozitů se tam nic nepíše.
hmm. jde o to, zda by mi to s to daní někdo sežral,.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 24. 2. 2012 / 17:09 | |
| | V tomhle "sporu" jsem na straně Kachny. O termínu "Jiný křídlo" se dá mluvit u NG, CL má proti 100/200 křídlo jen modifikované, konkrétně koncové oblouky a protažení náběžky, a to ještě se pokud vím nejednalo o zásah do konstrukce křídla samotného, nýbrž došlo ke změne tvaru slotů. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Další retro ČSA 24. 2. 2012 / 19:54 | |
| | oooo, děkuji pane velkomožný, služebníček |
| |
|
| | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 16:07 | |
| | | |
|
| | | | Další retro ČSA 21. 2. 2012 / 21:45 | |
| | Sice bylo, jenže v předchozím stromu by to nenapadlo nikoho hledat |
| |
|
| | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 07:41 | |
| | Vzhledem k tomu, že se nikdo nevyjádřil ani u prvního retra, tak bych se rád zeptal tady, zda někdo uvažuje o tvorbě repaintu? A je jedno jestli na OK-XGB nebo OK-XGC |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 08:35 | |
| | Na Avsimu je již od prosince ke stažení OK-XGB, sice v sekci FS2004, ale je to použitelné i v FSX. Fail se jmenuje b7375csaretro.zip Lob |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 08:52 | |
| | Díky, koukal jsem na ten archiv a je to něco ve smyslu defaultu, že? Ve FS jsem to nezkoušel. Já spíš myslel repaint na "komplexnější" model jako je Wilco
Tak třeba to pány z ČSAv natolik zaujme, že třeba něco "zveřejní" Byla by škoda o tyto "krásky" přijít, fakt jim to sluší - hlavně ta modrá (osobní názor). |
| |
|
| | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 17:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | Další retro ČSA 23. 2. 2012 / 07:31 | |
| | Díky za "nakopnutí". Hledal jsem přímo u B735, do ostatních složek jsem se nedíval... Když už jsme u toho, proč to máte tak "rozházené", resp. nemáte odkaz přímo u B735? Pokud mi to tedy můžeš říct a není to "TOP SECRET" |
| |
|
| | | | | | | | Další retro ČSA 23. 2. 2012 / 21:12 | |
| | Tajné to určitě není, úplně ale nechňápu, kde se stala chyba, protože já tam ten repaint vidím normálně ve složce B737-500 (Média -> Download -> Repainty -> Boeing 737-500, úplně dole). |
| |
|
| | | | | | | | | Další retro ČSA 24. 2. 2012 / 10:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Další retro ČSA 24. 2. 2012 / 15:52 | |
| | Každopádně dobrá připomínka. Doplníme i tam |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 11:01 | |
| | Tuším, že FSpilot dělá |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 11:05 | |
| | Tak to je super Držím pěsti, aby se to dařilo. Jestli to bude ve kvalitě, která je u něj "standardem", tak se máme na co těšit |
| |
|
| | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 12:52 | |
| | ...včera jsem ho ještě vyblejsknul na mobil před hangárem F |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 12:58 | |
| | Krása. Oba dva |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 15:34 | |
| | mno...ale predsalen ten MODRY sa Ti paci viac si myslim |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:00 | |
| | Je to krása, fakt se mi to líbí! |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:20 | |
| | ...jo, jo krása to je, taky se mi to moc líbí, ale obávám se že to aerolinkám bohužel moc nepomůže v tý bídný kondici v které se už delší dobu nachází |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:28 | |
| | Modrý fousy tomu bulíkovi zas tolik nesluší, jsou relativně malý a moc vepředu, prostě to tam IMHO proporčně moc nesedí, ale ty červený jsou jedním slovem fantastický. |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:29 | |
| | ...jo ta červená mašina se mně taky líbí víc |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 13:43 | |
| | Nechci působit jako kverulant, ale to je hnus velebnosti. Ať takovymhle repaintem radši vyšperkujou nějakou vintage mašinu, a nemusej prznit bulíka. |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 14:16 | |
| | Na příští simdestilce se přihlaš o facku. |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 14:20 | |
| | Algy, a který nátěr se ti u bulíků ČSA líbí? Vintage se ti nelíbí, jsou to tedy trojúhelníky nebo trsátka?
Mně se teda líbí, víc modrá. |
| |
|
| | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 15:15 | |
| | Fousky jo, ale jak říkám: tak na nějakou Dakotu, nebo něco takovýho, čemu by slušely. Na Bulíkách, Autobusech a Játrech mám nejradši trsátka. Obecně mě tyhlety retro repainty moc neoslovujou ani u jinejch společností ikdyž je mi jasný, že je to teď taková móda. |
| |
|
| | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 15:22 | |
| | A co takový fousky na echu? .) |
| |
|
| | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 15:23 | |
| | Co na Echu, ale na té nové Sierre by se dobře vyjímaly Už se na ní těším |
| |
|
| | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 16:04 | |
| | Mno to by šlo. Dokonce si je budeme moci objednat - v F-Airu prý bude pro podobné účely zřízen jeden zřízenec. |
| |
|
| | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 16:45 | |
| | vyprošuju si, aby se mi neříkalo "zřízenec" nebo vám budu dávat do sedaček špendlíky |
| |
|
| | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 16:47 | |
| | Fakt jo? To je skvělé Kdy bude ta Sierra namalovaná s fousama? |
| |
|
| | | | | | | | | | Další retro ČSA 22. 2. 2012 / 19:36 | |
| | no, to by tě tonde pověsil na nejvyšší lampě v širém okolí |
| |
|
| | | Další retro ČSA 27. 2. 2012 / 15:34 | |
| | škoda že čsa pomalu krachuje... |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 27. 2. 2012 / 15:58 | |
| | pomalu ???? |
| |
|
| | | | | Další retro ČSA 27. 2. 2012 / 16:05 | |
| | Hodně pomalu. Vždyť už jsou ve ztrátě od dob Tvrdíka, ne-li déle. Takto můžou krachovat klidně dalších 10 let
Už aby zkrachovali úplně a přišel nový soukromý dopravce, jehož nebudou řídit odbory. |
| |
|
| | | | | | Další retro ČSA 27. 2. 2012 / 16:35 | |
| | no, minimalne 23.3. a 4.1. by jeste mohly byt v provozu, az poletim do/z Prahy .. coz mi pripomina - neudelame nejakou akci? |
| |
|
| | | | | | | Další retro ČSA 27. 2. 2012 / 16:42 | |
| | Tak to mně by se hodily ještě v květnu |
| |
|
| | | | Další retro ČSA 27. 2. 2012 / 16:30 | |
| | No - není to spíše, že se pozvolna "přetavuje" na něco jiného? Jiný model obchodní politiky, jiné cenové relace... nezdá se mi, že by ty érbusy mizely z povrchu zemského, stejně tak jako převádění piloti... Nebo se mýlím?
|
| |
|
|