|  |  | Emergency a vypúštanie paliva 4. 2. 2005 / 15:22 | |
|  | odštartoval som s PMDG, nádrže z 90% plné kerosinu , pre technickú poruchu ale musím urýchlene VYPUSTIŤ PALIVO a čo najskor pristáť, aký je správny postup ? |
| |
|
 |  |  | Re: Emergency a vypúštanie paliva 4. 2. 2005 / 15:46 | |
|  | B737 stejne tak jako A320 a podobny typ letadel (velikost) nemaji nouzove vypousteni paliva za letu. Jsou dve moznosti - pristat s tim a nebo palivo vyletat. |
| |
|
 |  |  | Re: Emergency a vypúštanie paliva 4. 2. 2005 / 15:54 | |
|  | Pokial viem, tak 737 nema moznost vypustit palivo. Pri tychto mensich lietadlach nie je az taky rozdiel medzi max takeoff a max landing weight, takze asi jedine risknut overweight landing, pripadne zopar holdingov ak je to mozne. Mozno by si mohol napisat co mas za poruchu, ci sa to vobec da realizovat. Ale kdesi som cital, ze lietadla, resp. podvozok(neviem ci konkr. Boeing, alebo vseobecne) je dimenzovany, aby vydrzal pristatie pri max landing weight do rychlosti klesania 600ft/min. (snad ma niekto opravi ak je to blbost),takze by to mal zmaknut.
Zatial sa maj. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Emergency a vypúštanie paliva 5. 2. 2005 / 18:04 | |
|  | V reale neviem ako to je, ale v FSke, staci ist do "Fuel and Payload" a tam mozes vypustit nadrze ))) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Emergency a vypúštanie paliva 5. 2. 2005 / 20:26 | |
|  | vieš ako sa hovorí : "dobrá rada nad zlato "
)))))
|
| |
|
|