FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mraky ve FS2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 17:55
Rychman
Ahoj,
prosím Vás chtěl bych se zeptat jak jde udělat v FS2004 takový hustý bouřkový mrak (viz obr.)? Klasická bouřka na default mrakách se tomu vůbec nepodobá - je jich tam několik a vypadá to příšerně (když do toho vletím tak stějně vidím na zem). A taky by mě zajímalo jak udělám zataženo ( viz http://www.youtube.com/watch?v=qvlSkpt3Cdk ) kompletně 8/8 třeba od fl090 do fl150 a žádná vyditelnost uvnitř jen v případě, že vyletím pod fl090 nebo nad fl150 (v default to asi nejde co?). Díky za příspěvky a sorry za chyby.

R
19725 B / 600 x 400 / 1.jpg
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 18:00
Kendy   
podrž více uzdu své vášně a nechtěj vymačkat z pouhého simulátoru realitu. O to se už pokušel kde kdo a nejlepší co z toho jde udělat, je simulátor takový jaký máš. Doufám, že si mě pochopil.
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 18:48
Jester
skus REX
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 18:52
Kendy   
a ty ho máš?
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 20:50
Jester
proč se na to ptáš?
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 20:53
Kendy   
protože jestli ho nemáš, tak nevíš jak to vypadá a jak funguje v FS. No a pokud ho máš, tak v obou případech doporučuješ něco, co ani zdaleka neodpovídá jeho dotazu a potřebě.
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 20:57
Jester
no mám ho no ale v rexu se dájí nastavit mraky tak jsem si myslel že by mu to mohlo pomoct
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 21:16
Kendy   
jestli ho teda máš, tak víš jak to vypadá a jak se to chová, o to víc je divný, že mu právě doporučuješ něco, co se nechová nebo nevypadá tak, jak se ptá a co chce.
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 20:20
DEJV
kamo takovej mrak si do simulatoru muzes leda tak nakreslit jestli mi rozumis
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 20:28
sander
Pockaj tak 7 rokov a bude v sime aj taky mrak.........
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 20:37
Tootoo
 

Mraky ve FS2004   29. 2. 2012 / 21:52
FSPilot   
Nejde to z jediného a prostého důvodu a tou je koncepce zobrazení oblačnosti v FSce.

Jen tak okrajově:

v FS2002 byla úžasná věc, kterou nechápu, že trošku nedotáhli v FS2004 a nepoužili to ani u FSX a to, když jsi měl nastaveno 8/8 oblačnosti, tak přes to skutečně nebylo vidět a když jsi vlétal do té oblačnosti, tak tam byla vymezená nějaká konkrétní vrstva, kde se snížila viditelnost na pár metrů, takže to při pohledu z venku "postihlo" i model letadla.

ve FS9 a FSX je to dělané jako otexturované "desky", které se natáčejí směrem k pozorovateli (jen velmi z řídka - předpokládám, že příčinou jsou chyby v zobrazení - je možné je pozorovat z boku). Velkou výhodou je obrovská variabilita počasí. Nevýhodou je to, že model letadla těmito deskami prostě jen prolétá a pod všelijakými úhly je různě možně vidět, ikdyž "jsme v mraku". Aby bylo pokrytí dokonalé, muselo by těch desek být několikanásobně víc (což poskytuje FSX - to pokrytí je větší), ale to zase šíleně zvyšuje nároky na HW počítače (kdo si vzpomíná na přechod z 2D mraků na "3D" z FS2002 na FS2004, ví o čem mluvím).

U některých simů se tahle neduha řeší tím, že se k těm deskám přidá nějaký efekt (perfektně to má propracované Lock-On, o něco hůř IL-2 šturmovik). Výhoda takového řešení je, že se dá v podstatě dost razantně snížit počet "desek", ale počasí s těmi efekty by to bylo při variabilitě počasí v FS oproti statickému (IL-2, Lock-On) možná ještě náročnější, než jak je to dělané teď. Nevím, nejsem programátor.

ale tohle jsou asi důvody, proč to jo, jak to je.

Jediné, co dnešní addony počasí umí je různě měnit textury těch desek, jejich způsob skládání (vypadá to líp) a zplynulit různé změny počasí (tzn. pomaleji měnit dohlednosti, směr a sílu větru, aplikovat stažené počasí z netu atd.), ale ten základ nezměnil nikdo.
 

Mraky ve FS2004   18. 3. 2012 / 21:30
Rychman
Ještě bych se rád chtěl zeptat.

Je možné nějak nastavit mraky tak, aby se po zahájení letu nerozplývali? Když se načte let vše je ok mraky jsou takové jaké jsem je nastavil, ale po chvilce létání se mraky rozplynou a obloha je čistá jen občas se objeví nějaký ten comulus (podotýkám, že se jedná o offline létání).

Děkuji
 

Mraky ve FS2004   18. 3. 2012 / 21:48
Kendy   
Proboha, mluví se tu o tom téměř jednou do měsíce nebo každou chvíli někdo jinej. Pořid si už konečně ActiveSky, nastav si to, zapínej si to před každým letem a už nebudeš muset nic řešit. Nebo si tu prohledej příspěvky s tímto problémem, potažmo s touto tématikou, málo toho tu o tom zrovna nejni.
 

Mraky ve FS2004   18. 3. 2012 / 22:52
mirda   
Ale neříkej?Že je to jedno a to samý vlákno z 29.2.A co má do googlu zadat?Active sky? Rex?Mraky?A doject na 11 stránku a stejně vědět hovno.
Když to čte po druhý v životě....
Jo může si to přečíst na highinthesky a tam má určitě 100% odpovědí na své otázky,že??
Ono se taky o mracím může mluvit úplně pod jinym vláknem pane!!
Takže v podstatě na jakýkoliv téma už se tu napsalo stohy a stohy rad takže se to tady může zavřít aby Tě náhodou něčí dotazy nerozčilovali že??
 1x  

Mraky ve FS2004   18. 3. 2012 / 22:42
Fishbed   
sniž si úroveň změn počasí na žádné
 

Mraky ve FS2004   19. 3. 2012 / 12:01
Rychman
Dík všem... To snížení funguje dobře...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ