|  |  | STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 09:43 | |
|  | Jak řešit problém, kdy tě STAR zavede 10 nm od RWY ve vektoru např 310 a pokračovat máš ILS na RWY s vektorem 87 , např FOWEE a RWY 9 na KMIA. to letadlo se absoutně nestihne otočit |
| |
|
 |  |  | Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 09:48 | |
|  | Hmm... Neco mi rika ze mapa STARu te zavede na IAF... a odtamtud je to jiz jina mapa... ve ktere by melo mimo jine byt i jak to z daneho bodu utocit... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 09:59 | |
|  | Tam je prd, následuje mapa ILS přiblížení na RWY 9 , která začíná na bodě DPH , kde končí STAR , ovšem oředpokládá, že už letíš v sektoru zachycení ILS |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 11:09 | |
|  | Ne,opravdu na STAR mapu musi navazovat mapa priblizeni na danou rwy. Dej sem odkaz na ty mapy a ja ti reknu jak to zaletnout. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 11:34 | |
|  | http://www.airnav.com/airport/KMIA
ve FMC v PMDG je na DHP DISCO , takže to vezmu do ruky , udělám rozumnou zatáčku , asi tak 14 nm od RWY naletím ILS a pak už je to OK , ale asi to není dobře |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 12:17 | |
|  | Ok, takze jak uz poznamenal MarkyParky vetsina postupu je tam delana pro radarove vektorovani. Na Approach Plate je pak v horni casti v poznamkach napsano Radar Required. Nicmene u nekolika priblizeni tento pozadavek neni a tam to lze zaletet bez ATC.
Priklad:
situace - priletis z jihozapadu po dvall one arrival na DHP (mapa 10-2A) a chces udelat RNAV (GPS) priblizeni na rwy 12 (mapa 12-4). prilet k DHP je po trati 068 a odletet chces po trati 312. Jelikoz je to ostry uhel, nakreslis si racetrack (holding) proceduru se zacatkem na DHP, pravymi zatackami a inbound kurzem 312. Podle postupu vstupu do vykvacacih obrazcu si zvolis teardrop entry (vice treba zde: http://www.vateud-td.org/references/Holding.asp ). Ted jeste jaka vyska. K tomu slouzi MSA - Minumum sector altitude kterou najdes v mape napravo nahore. je to kruh 25NM od daneho mista se zarucenou vyskou min 1000ft na prekazkami. Tam je 2900feet a podle APP plate mame od DHP odletet ve 3000, takze sklesas max do 3000feet. Provedes teardrop entry a ocitnes se na trati 312 k DHP. Preletis ho a pokracujes na GLRIA. Tam je postup racetrack nakreslen, taze zase zvolis teardrop entrya ocitnes se na kurz 124 - na finale rwy 12. Pak uz sledujes proceduru pospanou na mape a klesas podle stanovenych vysek. Doufam ze to bylo srozumitelne a spravne  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 12:35 | |
|  | Poněkud komplikované , leč jasné |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 13:06 | |
|  | Za něco ti piloti musí brát výplatu, když celý let to řídí autopilot a oni s tím jen řežou o zem. )) Piloti - moc mne nekamenujte. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 11:19 | |
|  | Opravdu je to s podivem, STAR konci na DPH a na mape priblizeni jsou pak dalsi body uvedeny jako "RADAR FIX" a neni definovan IAF. Soucasne jsem si vsiml na STAR v useku mezi LUVLY a DPH poznamky "EXPECT RADAR VECTORS for final course", je mozne ze tedy nemaji definovane standardni procedury a pocitaji s tim ze vsechna letadla vektoruji. Jak to ale delaji pri 7600 mi neni uplne jasne.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 16:39 | |
|  | amici jsou magori, maj to u silenyho kvanta letist.... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 11:41 | |
|  | Koukám na tu mapu. Co je na tom složitého? Nad HODLE máš holding a pak přes DOXSI hurá na 09. Navíc je tam kurz 092°. HODLE je (IF/IAF). To je podle RNAV RWY 09.
Podobně to je i pro RWY 08. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 11:55 | |
|  | at koukam jak koukam, tebou zminene body tam nenachazim.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 12:07 | |
|  | Je to RNAV (GPS) RWY 9. Pokud máš Jeppesna tak strana 12-3.
Jinak by tě asi nenechal letět až na DNB, ale vektoroval by tě rovnou do ILS 09. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té 6. 2. 2005 / 12:21 | |
|  | jenze otazka znela jak se tam dostat bez ATC - bez vektorovani.. a na HODLE taky nevede zadna trat. Ale shodou nahod je to taky procedura bez nutnosti radaroveho vektorovani. Je to podobny postup jako jem popsal pred par minutami o kousek vyse. Ted se jen leti z VKZ na HODLE, tam se taky provede terdrop entry a pak uz bezne RNAV (GPS) priblizeni. |
| |
|
|