FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
STAR po 166 té Jeden příspěvek | Celý strom
STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 09:43
Cesmina
Jak řešit problém, kdy tě STAR zavede 10 nm od RWY ve vektoru např 310 a pokračovat máš ILS na RWY s vektorem 87 , např FOWEE a RWY 9 na KMIA. to letadlo se absoutně nestihne otočit
 

Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 09:48
MadBird
Hmm... Neco mi rika ze mapa STARu te zavede na IAF... a odtamtud je to jiz jina mapa... ve ktere by melo mimo jine byt i jak to z daneho bodu utocit...
 

Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 09:59
Cesmina
Tam je prd, následuje mapa ILS přiblížení na RWY 9 , která začíná na bodě DPH , kde končí STAR , ovšem oředpokládá, že už letíš v sektoru zachycení ILS
 

Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 11:09
DC
Ne,opravdu na STAR mapu musi navazovat mapa priblizeni na danou rwy. Dej sem odkaz na ty mapy a ja ti reknu jak to zaletnout.
 

Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 11:34
Cesmina
http://www.airnav.com/airport/KMIA

ve FMC v PMDG je na DHP DISCO , takže to vezmu do ruky , udělám rozumnou zatáčku , asi tak 14 nm od RWY naletím ILS a pak už je to OK , ale asi to není dobře
 

Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 12:17
DC
Ok, takze jak uz poznamenal MarkyParky vetsina postupu je tam delana pro radarove vektorovani. Na Approach Plate je pak v horni casti v poznamkach napsano Radar Required. Nicmene u nekolika priblizeni tento pozadavek neni a tam to lze zaletet bez ATC.
Priklad:
situace - priletis z jihozapadu po dvall one arrival na DHP (mapa 10-2A) a chces udelat RNAV (GPS) priblizeni na rwy 12 (mapa 12-4). prilet k DHP je po trati 068 a odletet chces po trati 312. Jelikoz je to ostry uhel, nakreslis si racetrack (holding) proceduru se zacatkem na DHP, pravymi zatackami a inbound kurzem 312. Podle postupu vstupu do vykvacacih obrazcu si zvolis teardrop entry (vice treba zde: http://www.vateud-td.org/references/Holding.asp ). Ted jeste jaka vyska. K tomu slouzi MSA - Minumum sector altitude kterou najdes v mape napravo nahore. je to kruh 25NM od daneho mista se zarucenou vyskou min 1000ft na prekazkami. Tam je 2900feet a podle APP plate mame od DHP odletet ve 3000, takze sklesas max do 3000feet. Provedes teardrop entry a ocitnes se na trati 312 k DHP. Preletis ho a pokracujes na GLRIA. Tam je postup racetrack nakreslen, taze zase zvolis teardrop entrya ocitnes se na kurz 124 - na finale rwy 12. Pak uz sledujes proceduru pospanou na mape a klesas podle stanovenych vysek. Doufam ze to bylo srozumitelne a spravne
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 12:35
Cesmina
Poněkud komplikované , leč jasné
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 13:06
Latom   
Za něco ti piloti musí brát výplatu, když celý let to řídí autopilot a oni s tím jen řežou o zem. )) Piloti - moc mne nekamenujte.
 

Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 11:19
Marky Parky   
Opravdu je to s podivem, STAR konci na DPH a na mape priblizeni jsou pak dalsi body uvedeny jako "RADAR FIX" a neni definovan IAF. Soucasne jsem si vsiml na STAR v useku mezi LUVLY a DPH poznamky "EXPECT RADAR VECTORS for final course", je mozne ze tedy nemaji definovane standardni procedury a pocitaji s tim ze vsechna letadla vektoruji. Jak to ale delaji pri 7600 mi neni uplne jasne.
 

Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 16:39
Tragédie v JRD
amici jsou magori, maj to u silenyho kvanta letist....
 

Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 11:41
Latom   
Koukám na tu mapu. Co je na tom složitého? Nad HODLE máš holding a pak přes DOXSI hurá na 09. Navíc je tam kurz 092°. HODLE je (IF/IAF). To je podle RNAV RWY 09.

Podobně to je i pro RWY 08.
 

Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 11:55
DC
at koukam jak koukam, tebou zminene body tam nenachazim....
 

Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 12:07
Latom   
Je to RNAV (GPS) RWY 9. Pokud máš Jeppesna tak strana 12-3.

Jinak by tě asi nenechal letět až na DNB, ale vektoroval by tě rovnou do ILS 09.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: STAR po 166 té   6. 2. 2005 / 12:21
DC
jenze otazka znela jak se tam dostat bez ATC - bez vektorovani.. a na HODLE taky nevede zadna trat. Ale shodou nahod je to taky procedura bez nutnosti radaroveho vektorovani. Je to podobny postup jako jem popsal pred par minutami o kousek vyse. Ted se jen leti z VKZ na HODLE, tam se taky provede terdrop entry a pak uz bezne RNAV (GPS) priblizeni.
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ