|  |  | | strat s vetronem 14. 7. 2002 / 07:50 | Krmi |
|  | cau
chtel sem se jen zeptat jestli je mozny pro fs2k2 vytvorit start za letadlem?jestli se da vytvorit VET kterej by sledoval letadlo co ma nastavenej vzlet vystoupani do vysky a navrat naletiste, pricemz byse v nejaky vejsce ten tah prerusil?
nevim jaky sou moznosti tvorby a tak to berte jen jako namet  |
| |
|
 |  |  | | Re: strat s vetronem 14. 7. 2002 / 08:43 | |
|  | Ano, jde to. Je pro to potřeba přístroj vet001.gau (na stránkách Kocha), ale podle jeho zkušeností je to dost neuřiditelné ...
Přístroj je třeba ppoužít místo klasického VETu, tj. ztáhnout, nakopírovat do gauges FSka a v panel.cfg daného letadla změnit vet na vet001.gau To by mělo být vše. Víc už asi autor VETu. |
| |
|
 |  |  | | Re: start s vetronem 15. 7. 2002 / 07:09 | Koch |
|  | O aerovleku sním už dlouho, dost jsem s ním experimentoval, ale obávám se, že pokud ho neudělá microsoft, neuspějeme. Problém je totiž v tom, že udržet bez lana rychlost za vlečnou na simulátoru nelze. Měl jsem dynamický let nahraný i z větroně aby seděla jakž takž rychlost, ale v praxi je to neuřiditelné. VET přístroje pro FS2000 na mých stránkách http://www.volny.cz/kochm/FS2000.htm
jsou v různých variantách včetně verze, která motor nevypíná automaticky vůbec - ta by šla pro aerovlek použít. Pro FS2002 mám vystavený pouze přístroj s autooff v 300 m agl. Pokud byste někdo stál o vet bez limitu výšky, pošlete mi mail a není problém vám ho poslat, včetně zdroje v C++ pokud byste o ně někdo stál. Teď tu ale 14 dní nebudu... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: start s vetronem 15. 7. 2002 / 10:47 | |
|  | Ahoj, byl bych moc rád, kdybys mi poslal FS2k2 verzi tvého VET přístroje pro ten aerovlek. Bez něj nemůžeme začít cvičit aerovleky s blaníkama ...
Můžu tě poprosit o bližší spolupráci v případně problémů s přístrojem?
Předem díky. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: start s vetronem 15. 7. 2002 / 17:19 | Krmi |
|  | zkousel sem vas VET z vasich stranek a byl supr po pocatecnich potizich rozchodit to pod fs2k2 to slapalo v pohode, skoda toho aerovleku 
diky za odpoved |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: start s vetronem 16. 7. 2002 / 10:46 | Koch |
|  | | Dobře. Vystavím ho včetně zdroje na svých stránkách v sekci gauges patrně dnes nebo zítra včetně zdrojového tvaru v C++ /visual studio 6 nebo net/ k případným dalším úpravám. Pro aerovlek dopočuji korenci rychlosti pomocí plynu ale bude to vražedné... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: start s vetronem 21. 7. 2002 / 15:38 | |
|  | VET ztažen, blaník upraven, start nanečisto nacvičen a vlečná nikde ((
Tak jsem na chvilku zneužil AI 142ku a zkusil jestli se za ní udržím. Bez problémů. Musel jsem sice malinko snížit max. rychlost vleku, ale když se udržím za AI letadlem na okruhu, tak to online bude už oddechovka. Těšíte se na online aerovleky? Já moc ... Jen ta vlečná pořád nikde ((

Příjezd "vlečné" a "zapojení lana".

Takto to vypadalo, když jsem "stopoval" AI Z142 ... |
| |
|
|